zondag 17 augustus 2014

16 augustus 2014

Goedemorgen.

Wij gaan vandaag dozen inpakken en naar de opslag brengen.

Goed bezig hè!
Ga maar weg bij die dozen Meneer T.
Straks pakken we je per ongeluk in en voor je het weet zit je tot oktober in de opslag.

Hap hap.

En weer door.

Wat niet altijd even vlot gaat met deze hier.

Goed bezig.

Toch weer een paar dozen verder.

Snel omkleden.
We gaan zo naar het buitenland.
Sushi eten met broer G en schoonzus D.

Knap zo samen hè.

We hebben nog een lange reis voor de boeg.

Broer G!
Waar zijn de andere drie?

Ok vier.
Jij mag ook op mijn plog.

Ja ja, ik ben er nog steeds met de camera en je staat er heel knap op.
Plogwaardig hoor.

Ah, daar zijn de andere drie!

Zullen we gaan?

Dacht dat we in het buitenland waren, maar deze molen doet wel heel Hollands aan.

We zijn in Deventer aangekomen.
Weer terug in Nederland dus.

Mooi hè.

Mocht u een keer naar binnen willen, dat kan dan via deze kant.
De voorkant.

Gezellig.

Het is nogal overweldigend voor broer G, weer terug in Nederland.
Groot is het hè.
Maar waar staan we nu dan?

Ahh!

Nou hier gaan we dus een hapje eten.

En je kan er ook wat drinken.
Fijn hè.

Kijk maar op je kaart Zaagmans.

Daar komt het eerste schip al aan.

Blij mee?

Ja, ik ook.

Kom maar door met de tweede dan.

Jahahahaaa, dat is spannend met zo'n beugeltje.

En ook een beetje vreemd trouwens.

Toetje dan maar?

Ho joh!
Lijkt wel of je een tweeling op hebt.

Ohhoh, het zal toch niet?

Kweethetniet, zegt schoonzus D.

Nou ik sla het toetje wel even over dan.
Doe maar koffie.
Ja, met beugel Zaagmans.
Met beugel.

De bar is dicht.
Laten we snel gaan voor we het licht uit moeten doen.

Iedereen al naar bed?

Laat mij erin.
Laat mij erin.

Gelukt.

Nou dáág luitjes.
Was gezellig en slaap lekker!

Gaan wij weer snel naar huis.
Maar eerst nog even naar Meneer T bellen.
Even vragen of hij alvast mijn kussen voor wil warmen.

Gelukt!

Truste!

7 opmerkingen:

  1. Waar gaan jullie wonen tot jullie nieuwe huis vrij komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deventer is leuk!
    Jullie zaten op de Brink zo te zien.
    Ach,.. de parasolletjes hangen er nog.
    Zag je dat leuke winkeltje Hoge Ramen nog? Je stond er bijna naast aan je foto te zien.
    Daar ga ik altijd gelijk naar toe als ik in de stad ben,..dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Winkeltje staat mij niet bij.
      Heb ik nu iets heel tofs gemist?

      Verwijderen
  3. oeps.....bedenk me even dat er twee van jullie zijn, ze zijn beide leuk, maar de eerst vind ik het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen