zaterdag 16 augustus 2014

15 augustus 2014

Goedemorgen.


Weet niet of mijn jurkje vandaag echt heel handig is.

Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Bijna weekend kind.

Ik maak nog even een plog.

En daarna verschoon ik het bed.

Kan ik dat toch goed hè.

Stofzuigen.

En beneden doe ik het kunstje nog een keer.

De planten krijgen water buiten.

En de lunch van gisteren vond ik zo lekker dat ik vandaag weer hetzelfde maakte.
Nou ja, eigenlijk lag er gewoon niks meer in de koelkast en was dit nog de enige optie.

Ahum.

Heel goed Wendy, heel goed.

De zon is weer aan!

En mijn kind is weer thuis.

Wat wil een mens nog meer?
Nou, een rustig weekend misschien?

Dochter naar de zorgboerderij dus.
Nee hoor, zo wreed zijn we nu ook weer niet.
Ze wilde zelf heel graag.

Breng jij alvast de spullen naar binnen?

Gaan we daarna nog even knuffelen met de kleine katjes.
<3

Volgens mij komt daar de regen alweer aan.

Hier gelukkig niet meer.

Hop!
Stond ik zomaar in de supermarkt mét een volle kar!

Ik kocht bij de HEMA weer veel te veel leuke dingen.

Dit liet ik hangen, ik ben gelukkig in het bezit van een handtas.

We halen nog wat lekkere hapjes voor vanavond.

En gaan dan snel naar huis.

Wel eens met een visfrietje op de foto geweest?
Ik wel.

Zaagmans is zo blij met de tuin dat hij er meteen gereedschap voor gaat kopen.

En gereedschap voor zijn voedsel.
Heel handig.

Ik hou het netjes vandaag.

Ziet u?

Oh, dit was lekker!
Tonijn tomaat en nog veel meer lekkers.

Nou...we zijn echt heel spannend.
Samen kleuren op de vrijdagavond.
We hadden het nodig.

Kijk ons eens samen heel zielig kijken.

Lekker naar bed.
Een schoon bed.
Yahoo!

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten