maandag 28 juli 2014

28 juli 2014

Goedemorgen.

Ik ben gek op deze kleur jurk.
Het blijft alleen iedere keer bij passen omdat hij gewoon niet lekker om mijn lijf heen hangt.
Wie kan ik er blij mee maken?
Hij komt van de H&M en het is een maat S.
De eerste die mij een mailtje stuurt met zijn adres, zal ik hem toesturen.
Ik ben zelf 167 lang en bij mij valt hij aan de voorkant net tot op mijn voet en aan de achterkant net tot op de grond.
wendyamelie@yahoo.com

Goed, iets anders aan gedaan dus.
Ik heb het opgegeven met de jurk.

De rest van de ochtend/middag breng ik hier door.
De vakantie is duidelijk weer voorbij.

Mag het licht aan?

Hmmm, dit hadden we toch niet afgesproken?

Kijk het eens regenen.

Niet normaal!

Mijn lunch is niet heel spannend vandaag.
Gisteren iets verkeerds gegeten dus ik hoef even niet zoveel.

Meneer T voelt zich vandaag ook niet goed.
Af en toe rent hij uit zijn mand en gaat hij plat op de grond liggen.
Heel raar.

Na regen komt gelukkig altijd weer zonneschijn.
Meneer T twijfelt daar vandaag een beetje aan.

Ik vouw wat weg.

En kom weer een platte hond tegen.

Ahhh bloemen van Zaagmans.
Zo lief!

Meneer T weet inmiddels niet meer hoe hij moet staan, zitten, lopen of liggen.

Bloemen in een cola blikje.
Is weer eens wat anders.

Gaat het nog Meneer T?

Ik maak linzen curry uit de vriezer klaar.

En dat eten we buiten in het zonnetje op.

Doe je met die zaag, Zaagmans?

Tadáá!
Een nieuwe tafel.
Want die wilde ik zo graag voor buiten.
Morgen nog even schilderen en dan is hij klaar.

Kijk hem eens tevreden zijn!
Dan ben ik dat ook.

Truste!

5 opmerkingen:

  1. is Mr T weer in orde? ik vind hem zo leuk :-) Oh bij jullie plenste het ook al zo hard, hier (Apeldoorn) was ook zoveel regen, het gekke was dat hier een paar uur later weer de zon scheen....Wat een leuke tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is hij weer een beetje opgeknapt.
      Zo ken ik hem helemaal niet.

      Hier was het na een paar uur ook weer zonnig.
      We mogen niet klagen deze zomer
      We hebben van alles wat ;)

      Ja, heel blij met mijn tafel, ga hem zo nog even in de verf zetten.

      Verwijderen
  2. Jij hebt ook een mooi regen filmpje.
    Gisteren was ik in Utrecht, ik heb nog even bij het ijskraampje gekeken, maar je was er echt niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt toch wel een ijsje gehaald daar he?
      Zo lekker!
      Genoten in het mooie Utrecht? Of op doorreis?

      Verwijderen
  3. Fijn dat Mr T weer is opgeknapt, het is zo naar als een diertje zo anders is als je gewend bent, hoe oud is Mr T?
    Deze zomer hebben we echt alles wat weer betreft, vandaag was het weer erg warm en toen ik filmpjes van het weer van gisteren zag, kon ik me bijna niet voorstellen dat het nog maar een dag geleden is, het leek vandaag alsof het nooit geregend heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen