donderdag 24 juli 2014

24 juli 2014

Goedemorgen.

Wie ligt daar aan mijn voeteneind?

Het is Dochter.
Zaagmans is vandaag jarig dus het is pakjesochtend op bed.

Wat heb je gekregen dan?

Ja, zo kan het ook.
Ook gefeliciteerd namens Meneer T.

Geef hier dat cadeau!

Meneer T vraagt zich af of het ook wat rustiger kan op bed, hij is hier voor zijn rust.

Nog één?

Hier dat ding!

Whoeps...
Per ongeluk de verkeerde gekocht.
Woman....

Ja, vermoeiend.

Zullen we dan maar lekker naar buiten gaan?

Zonnetje en de mobieltjes zijn al aan.

We gaan weer op pad.

Maar eerst stoppen we bij de mineraalwaterbron.
Verwacht er niet te veel van...

Erg gezond ruikt het niet...zelfs deze pad heeft het niet overleefd.
Ik koop wel gewoon water in de supermarkt, ok?

Stond nog wel een leuk recept bij de bron.
Maar zou dan wel water uit de supermarkt gebruiken.

Tijd om weer verder te gaan.

Naar Bitburg om precies te zijn.

Ziet er gezellig uit.

Er moest nog wat magnesium gekocht worden.
Ik kan weer even vooruit.

Waar gaan we nu weer heen?

Nog een rondje drogist.
Kan je hier niet vaak genoeg doen in Duitsland.

Het land van Bitburg pils.

En weer door naar de Imker.

Daar kopen we natuurlijk honing.

Super schattig winkeltje.

In het huisje tref ik Dochter weer op haar favo plek.
Ze zal het nog gaan missen als we weer thuis zijn.

Kopje thee met echte honing dan maar?

Doe dan ook maar meteen een taartje, Zaagmans is tenslotte nog steeds jarig.

Nog een rondje lopen.

Met deze hier.

Er hangt ons alleen wel een flinke bui boven het hoofd.

Zullen we dan maar weer terug gaan?

We komen nog een sprinkhaan tegen.

Maar die is echt mega groot.
Ik denk dat een normale sprinkhaan hier zes keer in past?
Je hoorde hem Zaagmans zijn broek vastpakken.

Brrr.

Laten we de auto maar weer pakken.
Zonder mega grote monsters!
Wel zo veilig.

Dan halen we weer wat te eten.

En eten we dat buiten op.

Vandaag iets met kip.

Smaakt het?

En weer tijd om naar het huisje te gaan.

Daar kom ik nog dit lieve kalfje tegen.

Morgen gaan we weer naar huis en Zaagmans wil zien dat de geiser het echt doet.

Dus wachten we.

En wachten we...

Pas je op?
Heb je het bordje niet gelezen?

Wachten....

Jaaaaa!
Hij doet het!
Meteen een filmpje van gemaakt voor u, kunt u deze ook weer van uw lijstje schrappen.
Graag gedaan.

Nou...

 Dat was weer snel voorbij.

Yup!

We gaan weer naar het huisje, waar we vannacht voor de laatste keer zullen slapen.
Ik ga het missen.
Was een heerlijke week!

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van Zaagmans :-) wat een leuke foto's weer en je rok vind ik echt geweldig. Wat leuk om die geiser in bedrijf te zien, al had ik wel verwacht dat hij veel groter zou zijn als hij het zou gaan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen