woensdag 23 juli 2014

22 juli 2014

 Goedemorgen!

Na de vakantie maar weer een telefoonverbod tijdens het slapen erin gooien.

 Wat gaan we vandaag allemaal doen?

Nou, beginnen met een ontbijt.
Gelukkig heb ik niet heel grote trek.

Dochter neemt een douche.

Goedemorgen vlinder.

Wij gaan vandaag naar de outlet in Frankrijk.
Het lijkt net of we er geen zin in hebben, maar dat is niet waar.

Klikt u maar op het filpmje, dan ziet u, dat zelfs Zaagmans een klein dansje doet.

Bekertje koffie voor onderweg.

Kijk, daar zijn we al.

Nog even wat eten zodat we het extra lang vol gaan houden en heel veel kracht hebben om alle tassen te dragen.
Daarom ziet u ook alleen Zaagmans eten, hij moet tenslotte alles dragen.

Nah!
Ze hebben hier kinderwagens.
Waarom nog met Meneer T gaan slepen als het zo ook kan?
Ok, we lopen voor aap, maar houden het wel langer vol zo.

Kijk mij winkelen!
Alsof ik het nooit anders heb gedaan.

Spiegeltje spiegeltje, zelfs tijdens het winkelen.

Gaat best hè, Zaagmans.

Zaagmans zijn favo shop.
Waar hij iedere keer bij de kassa vertelt dat hij ook zo heet en hoopt op een snoepje.
Maar in plaats daarvan kijken ze hem altijd heel vreemd aan.

Drink je cola Juliette!

Gaaf kapsel, Meneer T.

En een leuke broek, Zaagmans.

Het is genoeg geweest.

We halen wat te eten op.

En gaan dan hier zitten.

Njom njom, ik heb er zin in.

Ohhh een gelukskoekje, maak snel open.

Dat is nog eens een mooie.

Eet smakelijk.

Heerlijke deze avonden buiten.

En gezellig samen eten.

Pff, mijn buik ontploft!
Dat was lekker zeg.

Waar ga je heen?
Pas je op?

Er komen heel veel vogels over, dus ik roep, wie zijn mond open houdt en naar boven kijkt is een held.
En Dochter doet het...

Wij niet.
Lafbekken.

Zomer!

Geniet je ook zo?

Oh kijk, nog een paar.

Ik ga ook maar eens kijken.

Maar niet zonder mijn Meneer T.

Schatje!

Waar kijken we naar?

Naar de ondergaande zon.
Tijd om weer naar huis te gaan.

Langs de Moesel.
Deze avond haal ik met gemak naar boven als het straks weer winter is.

Onderweg naar huis moeten we heel voorzichtig rijden.
Er steken ik weet niet hoeveel padden over.
En padden zijn de lievelingen van Dochter.

De geiser slaapt hoor.

Dochter helpt nog even een pad over zodat we weer met een goed gevoel kunnen slapen.

Wat een fijne dag!

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten