maandag 21 juli 2014

21 juli 2014

Goedemorgen.

We stonden vandaag iets later op, moest nog wat migraine zien weg te zuchten.
Gelukt!
Dus kom maar op met de dag.

Hmmm.....

Nóg steeds niet?
Volgens mij is die geiser nep.

Waar gaan we nu weer heen?

Zaagmans weet de weg.
Volg de plu.

Op zoek naar magesium.
Keuze genoeg.

En toen kwamen we een kringloopwinkel tegen.
Echt, ik vind ze overal.

Hebben, hebben, hebben!

Maar ik laat het staan en neem weer wat blauws mee.
Ik overweeg wel om nog terug te gaan voor het groen.

Ach ja, pers er nog maar een paar druppels uit.

Gaan wij nog wel wat boodschappen doen.

Dit jongentje heeft er duidelijk niet zoveel zin in.
Net zoals Dochter vandaag.
Die is achtergebleven in het huisje.
Hopen dat het huisje er straks nog staat.

En weer terug naar huis.

Toch nog even proberen.

Thuis tref ik Dochter zo aan.
Volgens mij is ze geen centimeter verplaatst sinds we zijn vertrokken.
Wie heeft er een oppas nodig als je ook WIFI hebt?

De boter vergeten.
Dus nog maar een rondje supermarkt.

Hebben we er nog een beetje zin in?

OMG!
Dit wil je toch allemaal eten?

Of dit?
Wat zal ik meenemen?

Oh, laat maar, Zaagmans komt de pret weer bederven.
Iets over suiker en gluten.

We zijn in Haribo land!

Voor wie is dit nu?
Voor de hond?

Kijk!
Best gezonde dingen toch?

En hier zelfs iets zonder gluut.

Dáág supermarkt, tot snel.
Als je hier toch een foto van moet nemen hè, dan is je vakantie niet echt op topgezelligheid.

Over de B twee vijf zeven terug.
Klinkt als een groot avontuur toch?
In werkelijkheid was het niks meer dan een flauwe heuvel.
Met regen, dat dan weer wel.

Zo, zo, helemaal verplaatst naar de hoek?

Ik bouw wat eten.

En zelfs als ik op vakantie ben lukt het mij nog ook.

Potje kaarten dan maar?

Gezellig!

Laatste kaart!

Snot!
Ik mag er elf pakken.
En ik had nog wel zo lekker gekookt!

En Dochter wint uiteindelijk.
Goed gedaan!

Nog een potje dan?
Aan de hoeveelheid kaarten te zien ga ik dus echt niet winnen.

Klopt, Zaagmans wint ook eens een keertje.
Wel zo eerlijk.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. leuke broek en schoenen....oh en in die supermarkt wil ik wel eens uitgebreid boodschappen doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk zonder migraine, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen