donderdag 17 juli 2014

17 juli 2014

Goedemorgen.

Mijn ontbijt zegt genoeg hè?

Mijn aderen ook.
Dit gaat vandaag niet over.
En dan te bedenken dat mijn menstruatie nog niet begonnen is.
Tijdens mijn menstruatie krijg ik vaak nog een aanval die vaak 72 uur duurt.
Dit omdat er weer een schommeling is in mijn hormoonspiegel.
Ik bof maar weer.
Weet dat ik het niet mag zeggen, maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om de overgang in te gaan.

We hadden vandaag een afspraak bij de makelaar voor het bezichtigen van een huis.
Een huis dat ik heel graag wil.
Maar ik kan de deur echt niet uit.
Zaagmans gaat alleen en ik verschoon het bed.

Hallo makelaar!
Wat een grote schat is deze meneer toch.
En ik mag hem nog ploggen ook ;)
Hij denkt super met ons mee en stelt mij iedere keer weer gerust.
Mocht u nog een goede makelaar zoeken, Era Makelaars Aarendonk in IJsselstein.

Ik doe een poging de was te vouwen...een poging.

Gelukkig wil Zaagmans wel verder vouwen.

Mijn grote vriend tijdens deze dagen (en daarbuiten!)

Ik probeer hier wat van naar binnen te proppen en mijn klapperend hart kalm te houden.
We gaan morgen namelijk op vakantie en er is nog geen tas ingepakt.
En dan wil ik ook nog eens alles opgeruimd hebben.
Erg slecht voor mijn OCD dit.
Maar gelukkig voel ik dat de aanval aan het zakken is!

Truste!

1 opmerking: