dinsdag 15 juli 2014

15 juli 2014

Goedemorgen.

Ik trek iets zwarts aan.
Past goed bij mijn PMS-stemming.

Ach, zo zoet met zijn roze bakje.

Ik ga voor iets stoers deze ochtend.

Ja, PMS-alarm!
Nog een keer omkleden.
Slap haar.
Lelijke kleur huid.
Nou ja, alles eigenlijk lelijk en vooral niet goed.
Bah!

Als PMS een gezicht zou hebben, dan zou het er zo uitzien.
Echt.

Ohhhh, ik trek dit niet vandaag.
Er zou vanmorgen vroeg iemand voor de taxatie van het huis komen.
Die kwam een half uur te laat waardoor we in de knel kwamen met onze afspraak.
Onze afspraak om een huis te bekijken.
Dus toen ik de Meneer van de taxatie had omgebracht, belde de makelaar dat we kalm aan mochten doen.
Het eerste huis dat we zouden gaan bekijken was namelijk al verkocht.
Ahggg!

Onderweg dus naar het minst leuke huis.

Dit was hem dus.
Iets om over na te denken.

Maar we hebben nog een ander huis op ons lijstje staan en die staat nog niet in de verkoop, maar we mogen er toch donderdag nog even naar kijken.
Woehoe!
Dit doet een PMS-vrouw goed.
Als een malle ben ik het huis aan het inrichten, keukens aan het bouwen, een kippenhok aan het timmeren.
In gedachten dan hè.
Want in werkelijkheid zit ik in de Mc Donalds mijn onrust weg te eten.

Naar huis dan maar weer.

Waar ik braaf ga koken.

Ja, hang maar op.

Heeft Zaagmans ook PMS?
Of heeft hij er gewoon erg onder te leiden?

Smakelijk!

Nog even wat boodschappen halen...

In een lege supermarkt.

Speciaal voor schoonzus D, kijk!
Wij hebben er ook één ;)

En door naar IKEA.

 Ik ben alvast meubels aan het uitzoeken voor een huis dat we nog niet hebben gekocht.
Sterker nog, we zijn er zelfs nog nooit binnen geweest.

Hmmm, deze vind ik ook wel leuk.

Een zwarte keuken kan eigenlijk ook wel.

Oh nee, en dan hebben ze sinds kort ook nog eens allemaal leuke schriftjes, boekjes, tasjes, rommeltjes.
Allemaal dingen waar ik de aankomende tijd helemaal niks aan heb, maar dolgraag wil hebben.

Blijf af!

We moeten naar huis.

Waar ik kalme thee drink en mij besef dat ik vandaag niemand heb verwond of bezeerd.
Heel knap.

Truste!

1 opmerking: