maandag 14 juli 2014

14 juli 2014

Goedemorgen.

Wij zijn uitgeslapen hoor.
Kan dat wel zomaar, zo op de maandag?
Ja, dat kan, wij hebben namelijk vakantie.

Beter van niet deze week.
Weer zo'n vrouwending.

Wat doen jullie?
Uitluizen?

Hè Meneer T!

Zaagmans ook aan de poets, kijk hem eens professioneel bezig zijn.

Jij hebt je ijsje wel verdiend.

Kom gaan we even wat boodschapjes doen.

Eerst naar het Kruidvat.
Voor wasmiddel.

En een zoektocht naar de juiste slippers.
Mannen en slippers, sja, ik weet het niet zo goed hoor.

Hallo Houten?
Is iedereen al op vakantie?

Bij de HEMA kon ik de helft niet vinden omdat ze de winkel om aan het gooien zijn.
Gooi hem dan gewoon dicht.

Ik vond dit wel een leuk kussen voor in de auto.
Weet alleen niet of Dochter er ook rustig om zou slapen als hij zo blijft kijken.
Ik liet hem dus liggen.

Wat ik niet liet liggen was de kleding bij Rituals.
Mét 70% korting.
Whoehoe!

En eindelijk dan het naar Zwitsal ruikende wasmiddel gevonden.
Goed bezig vandaag zeg.

Hoi kind, wat eet je?

Iets uit een bakje?
Nou vooruit, omdat het vakantie is.
Ze had in weken niet zo lekker gegeten zei ze.

Kom, het is toch een soort van zomer.

Drinken we buiten venkelthee.
Want we moeten zo naar yoga en willen geen rommelende darmen.

Kijk de zon eens zijn best doen.

Hier is hij trouwens alweer weg.

Blij met mijn nieuwe Rituals broek, prefect voor yoga.

Ik kan wel weer een lesje gebruiken vandaag.

Kom, we gaan.

Haha.

En toen zat het er alweer op.
Uur gaat veel te snel voorbij.

Maar alles stroomt weer lekker, dus wij kunnen lekker slapen.

Truste!

2 opmerkingen: