vrijdag 11 juli 2014

10 juli 2014

Goedemorgen.

Kom maar op met die 28 graden.
Ik ben er klaar voor!

Goedemorgen, Sweaterman.

Prik je ook een vorkje mee?

Dan kunnen we met volle buikjes op stap in de oldtimer.
Heerlijk zonder airco, net op de dag dat het 28 graden gaat worden.
Ik heb er nu al zin in.

Waar gaan we eigenlijk naartoe?

Geen idee, het is hier wel mooi.
Hoi zendmast.

We zijn uitgekomen in Schoonhoven.

Ook leuk.

Wat gaan jullie doen?

Ah, een kringloopwinkel.
Nee ik koop niks, ik eet keurig mijn ijsje op.

Sweaterman bedacht dat het leuk zou zijn als we naar Biesbosch zouden gaan.
Alleen na een uurtje of 88 gereden te hebben, bedacht Sweaterman zich dat hij misschien beter eerst op de kaart had kunnen kijken.

Hmm, er zou normaal gesproken best veel te doen kunnen zijn hoor, alleen ben ik niet echt voorbereid en heb ik geen idee wat we hier nu gaan doen.

Nou, nou, wat een uitzicht.

We hebben besloten dat we er echt geen donder aan vinden en dat we onze middag een beetje een soort van verkeerd hebben besteed.

Gelukkig zijn we wel met Sweaterman zijn

Supercalifragilisticexpialidocious 

oldtimer opstap.
Hij heeft zelfs een echte klok!
Digitaal nog wel.

En kijk, als je zou willen kan er ook nog een radio in.

En kijk, kijk, kijk, ruimte voor niet één, maar twee bekers!
Waar vind je dit nog?

Jaha!
Helemaal goed.

Hij kan zelfs honderd!

Phoe!

Oh, in slaap gevallen?
Heerlijk hè, die warmte.

Ik koop gezeur af met een hamburger.
Heel pedagogisch.

Zullen we maar naar huis gaan?

Gaan we iets warms eten.
Past goed bij het weer.

Zwoelkijkend gaan we weer onderweg.
Of scheen de zon nou gewoon in mijn ogen?

Hoe dan ook, we zijn in IJsselstein.

En de zon ook.

We zijn onderweg naar de makelaar.

Superfijn gesprek en best wel wat leuke huizen gevonden.

We rijden nog langs wat huizen.

En thuis praten we nog wat na.
Kan het woord huis niet meer horen!

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten