maandag 9 juni 2014

8 juni 2014

Goedemorgen.

Wat een fijne start.
Sinaasappel en aardbeiensap.

En nog wat van dit.

Hier denk ik mijn outfit van vandaag te hebben gevonden.
Vijf minuten na deze foto had ik weer wat anders aan.
Het was namelijk 30 graden in plaats van 22.

IJsje dan maar?

Gaan we daarna weer op pad.

Waar ga je heen Zaagmans?

Ah, gezellig!

Eerst nog even hierlangs.

Mag ik alweer stoppen met het kunstpad?

Hoi!

Deze wil ik wel hebben.

Wat een uitzicht hier.

Vers kopje thee, met een vieze lepel die niet afgewassen was en twee keer een nieuwe kreeg en die ook twee keer vies was.

Taart, met ook een ongewassen vork.
Maar we zitten lekker!
En de zon schijnt.

Tijd om Dochter op te gaan halen.

Hoi kind.
Wat zie je eruit!

We doen nog even een rondje langs alle babypaardjes.

Zo lief.

En ook hier een mooi uitzicht.

Ga je mee?

Want we gaan namelijk bbq'en.
De eerste dit jaar.

Ik maak alvast een salade klaar.

En Zaagmans slacht een ananas.

Kijk mij eens gaan.

Doe ik goed hè?

Eet smakelijk.

Jij ook.

Gezellig hè?

Van mij mag de zomer nog heel lang duren.

Proost dan maar weer.

Ik check nog even de laatste nieuwtjes.

En Meneer T slaapt alweer.

Dat gaan wij dan ook maar doen.

Truste!

4 opmerkingen: