vrijdag 6 juni 2014

6 juni 2014

Goedemorgen!

Poep aan de witte benen.
Ik doe het gewoon vandaag.
Ze zijn niet wit, ze zijn doorzichtig.

Heerlijk wakker worden zo.

Ik eet mijn lunch lekker buiten in de zon.

Daarna spring ik op de fiets om een klokje op te halen.

Deze om precies te zijn.
Leuk hè.

Ziet u de zon achter mij?

Daar ga ik lekker in zitten.

Samen met een bakje chips.
Want ik eet niet alleen maar groen.
Ik zet het wel naast een groene plant.
Lijkt het toch nog wat.

Dochter heeft er vanmiddag niet zoveel zin in.

Ik heb wel zin in een ijsje.
Zelfgemaakt en zonder suiker.
Goede moeder ben ik toch!

Toch jammer dat Dochter daar anders over denkt.

Nou!
Als het dan zo moet, ga je maar uit logeren!

Oh, je vindt het niet erg?

Duhuh!
Tuurlijk niet.

Hier zijn dieren.

En zelfs een emo-kipje.

Hoi!
Wat zijn jullie groot geworden zeg.

Kijk!
Een nieuw veulentje.

Gezellig samen rondjes rennen.

Oh daar heb je kangoeroe ook weer.
Ik krijg zo de kriebels van dat beest.
Hij kijkt je ook altijd zo strak aan met zijn vuistjes.

Hoi Nala, Dochter is er ook weer en ze komt je een kusje geven.

Kusje?

Ahhh wat lief!

 <3

Even de jeuk weg krabben.

Nou kind, ik ga er weer vandoor.

Dááág!
Veel plezier dit weekend.

Eerst nog even eieren halen bij de boer.

En wat kaarsenrommel bij de Action.

Ohhoh!
Ik bedenk mij toch opeens iets leuks...

We gaan lekker sushi halen.

En eten dat lekker buiten in de zon op.

Tadáá!

Proost.

Op de zomer, dat er nog maar heel veel lange en warme avonden komen.

Truste!

1 opmerking: