vrijdag 6 juni 2014

5 juni 2014

Goedemorgen.

Vandaag mag Dochter heel langzaam de dag beginnen.
Haar dagbesteding begint pas om 15:00

Het viel nog niet mee vandaag om iets te vinden dat ik aan wilde trekken.

Dit werd het, maar ik was niet heel erg tevreden.

Ik was wel weer heel erg tevreden over mijn bed-opmaak-kunsten.

Wij praten vandaag vooral via het bord.

Ik ruim wat op en maak wat schoon.

En ben weer blij met de opgeruimde woonkamer.

Het is maar goed dat ik weet dat het morgen heel erg lekker weer gaat worden.

Ik pak nog even een tussendoortje voor Dochter.
Kijken of dit koekje ervoor gaat zorgen dat we nog communiceren zonder het bord en met woorden.

Ja, ze is er blij mee en dus kletsen we wat.

Als Dochter weg is buig ik mij hier nog over.

En maak ik pastasaus.

Dáág, ik ga even boodschappen doen.

Bijna niemand aanwezig, gaat lekker snel zo.

Boodschappen uitpakken...

En weer door.
Waarheen eigenlijk?

Naar Utrecht!

Waar Zaagmans alwéér een stuk of honderd brillen past.
Bestel er gewoon één!

Kom, naar buiten.

Ik zoek de hele stad af in de hoop dat ik nieuwe sloffen voor Dochter kan vinden.

Zelfs de HEMA heeft ze niet.

Tadáá!
Ahhh, dat had je nou niet hoeven doen.

 Nog maar een rondje lopen.

 Dat is geen straf met zulk lekker weer.

Misschien heeft de V&D nog wat?

Sloffen gevonden en nu rap naar huis.

Maar eerst de Dom nog even gedag zeggen.
Gedag!

In Houten is de lucht ook al zo mooi.

Slofsokken gevonden voor Dochter.

Nog even lekker een hapje eten.

En daarna schop ik Zaagmans de deur uit om een serviesje voor mij op te halen hier in de buurt.

 Rara, wat missen ze?

Kijk!
Delftsblauw serviesje.
Super blij mee.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten