zondag 29 juni 2014

28 juni 2014

Goedemorgen.

Wij hebben lekker uitgeslapen zeg!

Onderweg naar Den-Bosch.
Beetje winkelen, koffie drinken en wandelen.

Johan, ik dacht dat je meer met auto's had?

Wat een drukte hier, snel naar buiten.

Zaagmans past een hoop kleding maar vindt het allemaal niet leuk genoeg.
Ik denk dat het komt door de verlichting in de hokjes, we lijken hier namelijk allebei kaal en in werkelijkheid is alleen Zaagmans kaal aan het worden.

Iedereen aan het winkelen vandaag?

Oh nee, toch niet, er zijn ook nog mensen die trouwen vandaag.

Ik zie een leuke spiegel voor in het nog niet uitgezochte huis.

En ik koop heel grote bloemen.

Heeul groot.

Zaagmans droomt wat weg bij zijn koffie.
Volgens mij heeft hij een plan.

Rap naar huis dan.

En ja hoor, tadáá!
Een heel diner met verse bloemen, met champagne en met een cadeautje.
Dat kan niet meer mis gaan.

Meneer T en ik zijn er dan ook erg blij mee.
Smakelijk, T.

Ohhh...

Geurstokjes, die ik natuurlijk weer ga bewaren voor ons nog niet uitgezochte of gekochte huis.

Meneer T en ik zijn klaar met eten, Zaagmans mag ook een vorkje meeprikken.
Zo zijn we dan ook wel weer.

Buiten zie ik dat mijn Agapantus na twee jaar weer in bloei staat.

Leuk!
Maar nu moet ik naar bed.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten