dinsdag 24 juni 2014

23 juni 2014

Goedemorgen.

Het weekend ging echt veel te snel voorbij.

Ik drink mijn verdriet wel weg.

Dochter laat even zien dat zij en Meneer T eigenlijk heel veel op elkaar lijken.
Ze hebben zelfs de zelfde haarkleur!

Uhh, hier leg ik net mijn telefoon neer.
De kijker van zaterdag wil straks met de makelaar langs komen.
Ahhggg, er ligt hier nog een halve manege over de vloer.

Meneer T maakt zich niet zo druk.

Echt niet.

Maar hij is niet te beroerd om mee te helpen.

Is het goed zo?

Nog even snel dweilen.

En klaar is alles alweer.

Ik heb zelfs nog even tijd om, ja om, hoe noem je dit eigenlijk?
Een plek met winkels?
Blijf het de meest lelijke plek van Houten vinden.

 Ik ben alwéér in de HEMA.

En dan heb ik zelfs nog even tijd om in de zon te zitten.
Zo ontdek ik toch nog iets moois op deze plek met winkels, bomen.

Goed, even Meneer T op gaan halen.

Wij gaan namelijk een stukje fietsen als de kijkers komen.
Ogen open Meneer T, zo heb je er natuurlijk helemaal niks aan.

Wat is het hier mooi.

Meneer T vermaakt zich wel.
Beetje grommen en blaffen naar iedereen die ook maar langs durft te rijden in een straal van 2 kilometer.
Met zijn ego is niks mis, overal waar hij is, alles is zijn voortuin en je komt er wel in, maar je komt er nooit meer zonder kleerscheuren uit.
Heel goed Meneer T.
Ik heb geen pepperspray meer nodig in mijn handtas.

Nou die zijn leuk.

Als de kijkers weer naar huis zijn, bouw ik wat eten.

Ben je soms voor oranje?

Nou?

Ik heb oranje op mijn bord.
Telt dat ook?

Ik laat het voetbal voor wat het is, want ik moet nog boodschappen doen.

En vandaag ben ik de enige.

Ziet u?

Ik heb een uurtje yoga nodig.

Nou dat komt goed uit.

Want dat kan hier.

Zo!
Dat ging snel voorbij.

Maar ik ben weer helemaal ontspannen, ziet u?

Snel naar bed dan.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Wat zie je er leuk uit op de eerste foto. Succes met het verkopen van jullie huis, ik duim voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen