zondag 22 juni 2014

21 juni 2014

Goedemorgen.

Vandaag staan we vroeg op, want we krijgen straks kijkers voor het huis en dan wil ik zeker weten dat ik alles netjes opgeruimd heb.

En dat had ik dus ook.

Ik heb zelfs tijd om deze meneer hier aan te steken.

Men, nog zoveel tijd over?
Ik had nog wel een uurtje langer kunnen blijven liggen.

Alles onder controle.
Geen kijkers-stress te bekennen hier.

Helemaal kalm.
Zo kan ik elke dag wel een huis verkopen.

Tijd om te gaan.

Waarheen?
Nou gewoon een stukje fietsen.

Stoppen we nu al?

Hier?

Ja, genoeg bomen om tegenaan te plassen.

Hé, loop nou niet weg!

Ja!
Kom maar hier.

Goed zo.
Coole move Meneer T!

Tijd om uit te rusten.
Toch een hele minuut gerend.

Staan we er allemaal goed op zo?

Kom, ik denk dat ons huis inmiddels wel verkocht is.

Tijd om zelf naar een huisje te gaan kijken.

Hier gingen we naar binnen.

En daarna even door naar...

Het tuincentrum.

Even wat verse kruiden uitzoeken.

Niet meteen opeten!

Ben jij niet te groot voor zitten in een winkelwagentje?
Nee.

En door naar de volgende winkel.

Cadeautje kopen.

Wat wil je?

Een nieuwe bril?

Ja, ik ook wel.

Hou nou toch eens op!

Ah, ze zit al.

Cadeautjes voor mijn zusje en mijn zwager.
Ze zijn net verhuisd.

Aangezien vandaag de zomer toch echt is begonnen, moet de bbq aan.
Maakt mij niet uit hoe warm of hoe koud het is.
Zomer = bbq.

Met een salade.

Ziet u?
Niks aan de hand.

Leg het vlees er maar op.

Ok, half bewolkt dan.

Ook daar heb ik een bril voor.

Ja, kom maar naar buiten, van de zon wordt je niet ziek.

Hiervan trouwens ook niet hoor.

Oh, ok.

Dáág.

Gezellig hé!

Tijd om te gaan, maar niet zonder Meneer T.

Onderweg, net zoals de rest denk ik.

Hooi!

Haai!

Wat wonen jullie hier leuk!

Nah!
En jullie hebben ook een Meneer T.

Uhh, oh nee, toch niet.

De konijnen zijn best groot geworden zeg.

Dat zeg ik.
Groot ja.
Hoef je niet te bewijzen.
Zien we zo ook wel.

Arme Meneer T, kleiner dan een konijn.

Kijk het konijn een goede dag hebben.

Het houd niet op...
Niet vanzelf...

Nou, voor de rest was het heel gezellig.

Maar nu dan toch echt weer tijd om naar huis te gaan.

Deel jij nog wat kusjes uit Meneer T?

Dag lieve luitjes.
Tot snel.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Ach, die arme meneer T, kleiner dan dit konijn, hij zou er bijna een minderwaardigheids complex aan over houden! Leuk plog heb je trouwens, lees&kijk graag mee met jullie wel&wee.

    Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar het was wel een heel groot konijn ;)

      Leuk dat je meeleest!

      Verwijderen