woensdag 7 mei 2014

7 mei 2014

Goedemorgen.

Meneer T staat nog lang niet aan.

Ik wel, ik begin mijn dag met yoga.

Als de zon vandaag niet willen schijnen, dan trek ik hem gewoon wel aan.

Ik doe heel veel van dit.
En trek de haren uit mijn hoofd omdat de geregelde dagbesteding maar niet mee werkt zoals ik het had verwacht.
We praten nog steeds over uren en hebben nog steeds geen startdatum.
Ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen en overweeg een andere kant op te gaan.

Ik eet wat van dit en schrijf ons yogaschrift bij.
Heb erg genoten van onze les van gisteren en wil het gevoel graag vasthouden.

Stiekem kijk ik ook dit tussendoor.

En hier buig ik mij ook nog even over.

Zaagmans zit vooral over zijn laptop gebogen.

Kind!
Je bent er weer!
Leuke dag gehad?

Nog een klein beetje van dit.

En hier zie ik dat Meneer T nog steeds niet wil bewegen.

Niet te doen zo lui.
Maar ja, zo gaat hij wel heel oud worden.
Hij slijt namelijk niet.
Ook fijn!

Onderweg naar de apotheek.

Lekker weertje zeg.

Nog even snel door het Kruidvat.

En dan is het alweer tijd om eten te gaan bouwen.

Met heel veel groente.

Nah!
Toch je bed maar uitgekomen?
Je ruikt zeker eten?

Nou, en dat eten zag er ongeveer zo uit.

En omdat vandaag eigenlijk te saai was om te ploggen, ga ik u nu overladen met oude foto's.
Zit u er klaar voor?
Komt ie!

Dochter toen ze ongeveer vier jaar was.

 Vijf jaar en altijd met dieren bezig.

En geluiden maken.

Knap kind!

Een hond met kleding aan ;)

Kon uren in bad zitten.

Geen idee hoe ik hier nu aan kom ;)

Onze doop

Kon geen twee tellen haar mond dichthouden.

Mevrouw wilde een pony...
En die stond haar verdomd goed.

Naast een pony wilde ze ook een kat.
En ook die kreeg ze ;)

Mijn engel.

Altijd meedoen als ik weer wat in mijn hoofd had met foto's maken.

<3

Koekjes bakken en een klierende kat.


Met mijn vers gebakken neefje.

Hier mocht ik een keer model zitten.

In de trouwjurk van mijn zus.

 In een oude gevangenis.









Ok, en dan nu over naar een paar foto's van Meneer T.



































 Nou bij deze overdosis foto's van Meneer T, moet u zelf maar even wat tekst bedenken, ok?

Ga ik nu langzaamaan mijn bed opzoeken.

Truste!




3 opmerkingen:

  1. Wat een ontroerende en mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's.... elke foto geeft een andere emotie.... van kippenvel en tranen tot gulle lach... heerlijk!

    Marjan NH

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie reactie's van jullie!
    Ik kijk er zelf ook met veel emotie naar.

    BeantwoordenVerwijderen