vrijdag 30 mei 2014

30 mei 2014

Goedemorgen.

Wat een stilte in huis.
Ik drink alleen aan tafel mijn kopje koffie.

Daarna maak ik een plog.

En heb ik vandaag blote enkels en één blote schouder.
Kom maar op met die zon!
Ik kan het aan.

Ik ontbijt met dit.

En zij met dat.
Ik weet niet wie het vandaag beter voor elkaar heeft.

Ik ga maar wat opruimen en poetsen, het weekend staat voor de deur en dan wil ik alles op orde hebben.

Nog even wat eten.

En dan is de keuken aan de beurt.

Zo ongeveer nu zou dan mijn blote schouder aan de beurt moeten zijn.
Maar helaas, geen zon te zien.

Wel een reiger.

Gezellig.

Bijna net zo gezellig als zij ;)
Maar hé, ze zit buiten en dat is al heel wat!

Ik ga wel weer naar binnen.
Niet door het ontbreken van de zon...

Nee, door het aankomen van een pakketje!

Wat zit er in?

Ohhhh, de nieuwe blender!

Blij mee.

En zelfs de postbode kwam langs.
Phoe hé, mijn naam stond er gelukkig ook op.
Anders had ik hem niet open mogen maken.
Dochter is namelijk het weekend uit logeren.

 
Ohhhhhh Joyce!
Hoe wist je dit?
Ik ben echt helemaal gék op Monchichi.
Mijn geboorteknuffel was een Monchichi!

Oeh, de rest mag ik niet openmaken, Joyce schreef op de kaart dat Dochter de eerste keus heeft.
Dus nu blijft alles tot zondag dicht zitten.
Lieve Joyce, dankjewel voor je lieve woorden op de kaart en het hele pakketje!
Super tof.
Wat er dus allemaal in zit, wordt vervolgd!

Kijk, het ging eigenlijk om de zegels.
Joyce was zo lief om ze ons te sturen zodat ik een juichpak voor Dochter kan bestellen.
Echter, de Jumbo vertelde vanavond op de tv dat ze allemaal uitverkocht zijn.
Snif, maar alsnog, zo lief!

Even naar de Action.

Allemaal troepjes waar ik iedere keer weer intrap.

Uhh, maar in de deze niet.

Heel knap Zaagmans.

Kom, snel naar de kassa, voor er nog meer troep in mijn mandje belandt.

Onderweg naar...

De Kwantum, waar Zaagmans opeens opgebaard ligt.
Ellis liet mij vandaag een foto zien van een kussen met Meneer T erop.
Die moest ik natuurlijk hebben!

En dit blokje moest ik ook hebben.

En deze.

Ja!
Het kussen.
Alleen lagen er nog maar twee die allebei stuk waren.
Ik heb hem dus laten liggen.
Mevrouw aan de kassa vroeg of we toevallig zo'n soort hondje thuis hadden.
Gatver, nee!
Moet er niet aan denken.

En door naar...

De Karwei.
Waar ze heel veel stoelen blijken te hebben.

Zaagmans zou deze graag willen hebben.
Hoeft hij niet meer naar het toilet te lopen als hij net lekker zit.
Nu ik er zo over nadenk, misschien is dit wel hét nieuwe model toilet?

Joe, ik heb het wel weer gehad.
Laten we naar huis gaan.

Ik kocht deze trouwens nog voor Dochter.
Lijkt mij wel leuk.
Uhmmm vreemde naam trouwens...

Meneer T, wat zit je er gezellig bij.

Zonder Dochter in huis is dit mijn diner.

En kijk ik nog even naar haar levende plog.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten