donderdag 1 mei 2014

30 april 2014

Goedemorgen.

Ik ben niet zo heel gezellig wakker geworden.
Gezeur over de dagbesteding en zo.
Het ene moment ben je in de zevende hemel en lijkt alles goed te komen, het andere moment sta je weer met lege handen.
Ik krijg er een punthoofd van.
En ik krijg er helemaal een punthoofd van dat na al die jaren zorgen en nee horen er maar geen einde aan lijkt te komen.
We willen vooruit!
De tijd gaat al zo snel!


Laten we dan in ieder geval goed voor ons lichaam zorgen.

En worteltaart hoort daar natuurlijk ook bij.
Heel groen en zo.
Uhh oranje.

Daarna doe ik dus heel veel van dit.

En dit.

Nee, joh, tuurlijk!
Van de ene aanvraag naar de andere.

Ander keertje weer.
We gaan de deur uit.

Ach, een roltrap.

Mijn nieuwe paspoort ophalen.
Oh men, dacht ik vorige week dat mijn foto heel erg was?
Het leek namelijk wel of ik een beroerte had gehad.
Nu leek het nog steeds alsof ik een beroerte had gehad en daarnaast was ik voor de helft ook kaal en had ik geen wenkbrauwen meer.
Volgens mij maken ze daar een sport van.
Diep in mijn tas dat ding!

Over de rode loper weer naar de auto.

Vergeet de roltrap niet.

Terug naar de Primark in Rotterdam.
Zagen we al weken tegenop, maar er moesten wat spullen terug.

Ik kijk nergens naar.

Doorlopen.
Geen zin in de chaos.

Nog wat andere spullen van Dochter terugbrengen.

Heb je er nog een beetje zin in?

En dan weer snel naar huis.

Risotto maken.


Nah!
Wie hebben we daar?

We gaan Rummikub spelen.

Eerst nog een slokje, anders lukt het niet.

Wat heeft hij op zijn bordje?

Serieuze avond hier, hoor.
We willen allemaal winnen!

Hmmmm, dit duurt nog wel even.

Oh, nee!
Sweatermen heeft gewonnen.

En daar is Zaagmans niet zo blij mee.
Kom maar hier, moppert hij.
Ik ruim het wel op!

Hoogste tijd om te gaan slapen.

Truste!

3 opmerkingen:

  1. Hè wat een gezeur met die aanvragen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gedoe he met al die aanvragen.... Denk je net het een te hebben geregeld, valt weer weer een nieuw aanvraagformulier in de brievenbus van wat anders... Nu heb ik twee puberzonen met een rugzak zeg maar, ik heb alles dus dubbel....... Ook van mijn gemeente kreeg ik weer 2 van die aanvraagformulieren... zucht...... sterkte ermee!

    Groetjes Marjan NH

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan,

    Arme jij!
    Alles twee keer aanvragen?
    Lijkt bijna of er een robot is die alle papieren doorneemt.
    Want ieder mens kan toch bedenken dat beide kinderen met rugzak op school moeten komen?

    Jij ook sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen