zondag 25 mei 2014

24 mei 2014

Goedemorgen.



Ik eet deze snel op.

Wil namelijk snel de deur uit vandaag.

En dat lukt.

Hoi Amsterdam.

We komen vandaag een beetje winkelen.

En we beginnen in de Zara.

Heel leuk.

En we vergeten natuurlijk niet de kwarkbolletjes.


Door het Vondelpark.

Kijk ons eens compleet gelukkig zijn.
Heerlijk die ontspanning.

Kom, geen tijd te verliezen.
Uhh, ontspannen gingen we toch?

Dat doen zij ook.

:)

Mooie grachten.

En winkels.

Een sloep, die willen wij ook wel.

Ik koop een jurk bij de WE.
Het meisje van de kassa werd boos omdat Zaagmans een foto maakte.
En we zetten natuurlijk niemand op mijn plog die daar geen zin in heeft.
Dus nog even voor het meisje van de WE, je staat er echt niet op!
 
Deze meneer wil wel heel graag op mijn plog.
Ga eens weg!

En jij ook!

Nou ja, dit wilde ik dan ongeveer laten zien, zonder al die mensen.

Heeft iedereen vakantiegeld ontvangen?
Drukte.

Wat een gezelligheid hier.

Zeg knul, kom jij eens hier.

Jij geeft mij twee euro.

En anders geef jij mij die chick daar!

Twee euro, hoor je mij?

Ok, dan neem je mijn chick maar.

Jij daar met die camera, zal ik bij jou ook twee euro komen halen?
Of je Zaagmans?

Oh ok, ik ben al weg.
Alle duiven op de Dam...

Heb trek ik friet.

Dat komt dus mooi uit.

Wat is het nog lekker weer.

Gek op!

Dat ziet er gezellig uit.

En het klinkt ook heel gezellig.

Slijmbal ;)

Kom, dan gaan we hier gezellig zitten.

Proost!

Even om te laten zien dat we vandaag een slechte fotodag hadden.
Het valt soms nog niet mee om samen leuk voor de dag te komen.

We vonden dit de beste van vandaag.
Zegt genoeg.

Kom, we gaan weer naar huis.

Loop nou door, ik moet plassen.

En daar gaat Zaagmans het Vondelpark weer uit.
Samen met al onze aankopen.

Ik heb hem wel zes keer gelezen, snap er niks van.
Dus je mag hier wel plassen als je geen parkeerkaart hebt?
Of wat?
Ik moet namelijk echt plassen!

Dan niet, ik plas wel een stukje verderop.

Dag Amsterdam!
Tot snel.

Wat leuk!
De geboortekaart van Jarno kwam vandaag met de post.
Johan en Marieke hebben een mooi kindje afgebakken!

Ik bak nog even wat hamburgers.

Ja, dit is een hamburger.
Een heel echte.

 Courgette en champignons.

Deze stond ook nog op ons te wachten.
Snel openmaken dan!

Proost!
Op weer een nieuwe fase in ons leven.
De nieuwe fase van Dochter.
Een spannende maar goede fase denken wij.
2 juni gaat haar dagbesteding beginnen.

En terwijl we proosten gaat de bel.
De buurvrouw komt ons bloemen brengen.
Niet van de buurvrouw, maar van broer G en zijn aanstaande.
Hoe lief.
Vanwege de nieuwe stap in Dochter haar leven.
En het vechten daarvoor.

Ohhhh, wij voelen ons echt heel bijzonder nu!
Echt waar!
Dank jullie wel, lieve mensen <3

En met dit bijzondere gevoel gaan we slapen.

Truste!

2 opmerkingen: