dinsdag 20 mei 2014

20 mei 2014

Goedemorgen!

Blotejurkjesmetbenenweer.
Jurkjesmetblotebenenweer.

Ik word daar dolgelukkig van, ziet u?

Doe mij maar een groenteshot.

Dan kan ik hiermee aan de gang.

Pfff, lang leven de PGB administratie.
We krijgen bezoek van het Zorgkantoor.
Vind ik wel een goed idee nu we zo'n grote pot voor Dochter hebben.
Waar ik het alleen niet zo mee eens ben is dat ik alles eerst op moet sturen.
Waarom komen ze dan nog thuis mijn mappen inkijken?
Dubbel werk lijkt mij.

Mijn melkbenen moeten hier van bijkomen.

Ik maak ook nog maar een groentedrankje met de Versapers.

Kijk!
Dit zat bij de post.
Het boek van Esther.

En ze heeft er ook nog wat in geschreven.
Dat vind ik extra tof!

Zal ik dan maar naar buiten gaan en alvast aan het boek gaan beginnen?

Oh de PB-er van Dochter is er al.
Ze gaan er samen op uit.

Wat zal ik dan eens gaan doen?
Hmmmm
Lezen in de zon?

Nee, ik vang eerst dit monster.
En laat hem zo staan totdat Zaagmans thuis is.

Als je zulke monsters durft te vangen, heb je wel cola en chips verdiend.

Ja, en daar gaat dus mijn boek...

Ze zeggen dat er onweer in de lucht zit.
Ben benieuwd.

Meneer T krijgt een lekker toetje.
Yoghurt.
Maar het is hem iets te snel op.
Daar kan hij niet zo goed tegen.

Er zit nog wat aan je lip.

Ik kijk samen met Zaagmans via de webcam naar een vogelnestje.
De eieren zijn net uitgekomen.
Super schattig, ook al ziet u er helemaal niks van.
Mocht u zelf nog willen kijken, klik

En we doen weer een rondje yoga.
Vandaag met Dochter.

Blijft leuk binnenkomen.

Kijk haar eens lenig zijn.

Hier proberen we samen omhoog te komen, rug aan rug.
Dat valt nog niet mee.

Hier doen we de hagedis en de steen.

Blijft niet veel meer van mij over hè!
Wel supermooi gevoel dat Dochter zich zo helemaal overgeeft.

Deze deden we dus.
Het was een fijne les!

En nu weer lekker naar huis.
Anijsmelk en lekker slapen.

Truste!

1 opmerking:

  1. Wat mooi eigenlijk, die hagedis op een steen, wat symbolisch.. Heb mij & Merlijn ook aangemeld voor kinderyoga, maar we zijn de eersten, dus als er meer aanmeldingen zijn gaan we starten :-)
    Leuk hoor, mijn boek op je plog :-)

    BeantwoordenVerwijderen