maandag 19 mei 2014

18 mei 2014

Goedemorgen!

We zijn vandaag extra vroeg opgestaan, want we gaan weer een dagje naar de boot.

En we hebben er zin in!

Nog even wachten...

Maar daar zijn we alweer.

Hoi!
Haal jij nog even alle spinnen weg?

Dochter weet het allemaal zo net nog niet.
En als Dochter het nog even niet weet, dan blijft haar winterjas nog even aan.

Nou Meneer T weet het wel hoor.
Hij is al vertrokken.

Nog even een lunch bouwen.

Best gelukt he!

Huh?!
Is Dochter toch op de kant gebleven?

Oh nee, gelukkig, ze is toch mee.

Nou schat, ga jij dan maar even in je eigen bootje.

Blijf ik wel op mijn boot.

Tijd voor Meneer T om ook te gaan zwemmen.

Best fris.

En wat heeft hij er zin in!
Ahum.



Kijkt u zelf maar...
Hij vindt het zelfs zo leuk dat als hij eenmaal boven water is, hij nog vrolijk doorgaat met zwemmen.


Nou Meneer T is er wel een beetje klaar mee.
De beurt is aan Dochter.

Zal ze het doen?

Ja hoor!

Dááág luitjes.

Ja hoor denkt Dochter, wat doet hij nou raar.

Sja, wij zijn niet echt de helden van vandaag.
En blijven dus lekker droog aan boord zitten.

Kijk haar gaan!
Je hebt toch niet in het water zitten poepen hè?
Het heeft een beetje een vreemde kleur.

 <3

Och schat!
Gaat het nog wel?

Zaagmans lijkt wat eenzaam.

Nou dan kom ik er wel even bij zitten...
Een HEL vind ik dit bootje!
Ik lach, maar ik poep bijna in mijn broek.
Ja, lach jij maar met je beugeltje!

Lijkt net of ik het leuk vind hè!

Wat heb ik toch een knap kind!

En als Sweaterman zijn goede looks wil behouden, dan moet hij ook goed blijven smeren.
Heel braaf Sweaterman!

 Kom, we gaan weer een stukje varen.

En wat foto's van onszelf maken.

Ik zon...en Sweaterman maakt zich druk over zijn wintervet.

Ahhh, vraagt hij aan Dochter, mag ik jou hemdje aan?

Zaagmans maakt zich niet druk, hij heeft nergens vet.

Meneer T heeft het vooral heet.

En ik zit hier volgens mij te verbranden.
Maar ik wil daar niet aan, want ik heb mij al drie keer ingesmeerd, dus ik verbrand niet.
Punt.

Oef, warm hè.

Ohhh, kijk het eens zomer zijn.

 Yup, rood.

Aangekomen in Heeg zelf.

Mooie boot!

Visje eten dan maar?

Uhh, wat willen jullie eten?

Ballenboot.

Yahoo!
Visjes!

Vis met melkbenen.

Nou dáág, ik ga even wat warms aantrekken.

Let jij even goed op of er niemand komt gluren?

Ahhh, de zon is langzaam aan het zakken.
Dankjewel zon, tot morgen.

Op naar huis.

Tot snel!

Truste.

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke blije plog en een geweldig filmpje. Ik heb keihard zitten lachen op mijn werk:))

    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha en die pootjes blijven maar watertrappelen... wat lief!
    Het is wel lekker afkoelen zo voor hem.

    ook voor jullie een hele fijne dag geweest, iedereen had het ook even nodig denk ik.
    Marjan NH

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een droevige dag voor mij vandaag, daarom dank voor het filmpje- hartelijk om gelachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dag. Oh wat een schatje is meneer T, ik moest zo lachen om het filmpje toen hij maar bleef zwemmen. Fijn dat het zo'n heerlijke dag was.

    BeantwoordenVerwijderen