zaterdag 17 mei 2014

17 mei 2014

Goedemorgen.

Snel wat yoghurt met banaan.

We gaan namelijk de deur uit.

Heerlijk wat een zon!

We zijn vandaag in Zeist.

Ik pas een paar sandalen, maar het blijft een lastig ding met mijn smalle voeten.

Even bij mijn ouders in de winkel langs.

Dochter wil een oorbel door haar kraakbeen.

Laten we het dan maar zelf doen, voor ze weer op haar eigen kamertje dwars door haar kraakbeen heen gaat prikken.

Houd mama maar goed vast.

Ja, dat is een pistool.
Daar ben ik vroeger ook groot mee geworden.
Overleef je best.

Spannend!

1, 2, 3...

En klaar!
Het gaat om de bovenste trouwens.
Niet dat u denkt dat mijn moeder een pistool in haar winkel heeft die grote gaten schiet.
Het pistool van mijn moeder heeft geen kogels maar oorbellen.
Dat het even duidelijk is ;)

Dochter kreeg een oorbel, maar dan moest ze daarna wel normaal mee winkelen.
De tijd van een ijsje beloven is nu toch echt voorbij.

Ik vind hem best leuk, maar laat hem toch liggen.

Niet op de zaterdag naar H&M.
Niet op de zaterdag naar H&M.
En al helemaal niet met Dochter.

Door naar de bouwmarkt.

Waar ik Dochter platknuffel.
Ze geniet ervan, dat zie je zo.

Nog even langs de kringloopwinkel.

En nog even op pad met Meneer T zijn nieuwe autostoel.
Is hij niet gaaf?

Eenmaal weer thuis, lekker in de zon met een drankje en wat te eten.

Ik geniet hoor!

Beetje rommelen met planten.

Ho, pas op!
Niet omvallen.

Met de Versapers persen we sinaasappels en mengen we de sap met yoghurt.

Lekker om ijsjes mee te maken.

Nah!
Wie hebben we daar?
Hoooi!

We kletsen door tot het donker is.

En dan is het alweer tijd om naar huis te gaan
Toedeloe!

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten