woensdag 14 mei 2014

13 mei 2014

Goedemorgen!

Nog steeds in het bezit van griep, maar inmiddels de blaren op mijn billen van het liggen.
Tijd om wat te gaan doen.

Eerst dit beddengoed heel heet gaan wassen.

Hmm, laat ik eerst maar iets gaan eten.

Nog een griepkiller.

En dan heb je zo het bed verschoond.

Deze berg moet ik ook nog weg zien te werken.

Nu ik toch bezig ben, de badkamer is ook wel weer aan de beurt.

Ach, ik ga nog wel even door.

Keuken dan ook maar meteen.

Zie je wel, van een beetje bewegen knap je best een beetje op.
Ik heb alweer zin in sushi.

Nageltjes in de lak.

En wat verf op mijn gezicht.

Ik voel mij alweer stukken beter...
Geintje!
Maar wat verf op je gezicht doet wonderen.

Wow!
Zon en het is droog.
Snel naar buiten.

Arme ik, ik ben aan het verzuipen.

Zaagmans zijn familie ook, maar ze houden elkaar wel rechtop...Hmmmm.

De zon schijnt!
Check mijn oog maar.

Asperges maken.

Eitje pellen.

En Broertje komt gezellig mee-eten.

Aanvallen!

Zoek mijn asperges.

Zoek het kind.

Tijd voor een cadeautje.

Grmbl.
Hekel aan uitpakken.

Oh nee, is het wat ik denk dat het is...

Jaha, parfum.
Zucht.

Nou, dan maar weer naar huis.
Dááág!
Tot snel.

Laatste spullen vouwen en rap slapen.

Truste!

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer wat bent opgeknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al twee dagen geen plog.... gaat alles goed of ben je toch zieker geworden?

    BeantwoordenVerwijderen