donderdag 17 april 2014

16 april 2014

Hé joh!

Waarom lig jij nog in je bed?

Kom er eens heel rap uit, de zon is al aan.

Ik ontbijt wat met ontplofte rijst.

Ik stond vanmorgen op met een ontploft hoofd.
Toch mijn nekwervel weer verschoven met yoga.

Gelukkig mag ik naar de fysio.

Met de zon in mijn hals.
Misschien brengt het geluk vandaag.

Kom maar op, mijn ontplofte hoofd is inmiddels migraine geworden.

Helaas, het heeft niet geholpen.
Pil erin en slapen dan maar.

Ik heb de tafel nog in mijn voorhoofd staan.

Arme Meneer T.

Heeft het altijd zo zwaar met mijn migraine.

Uurtje geslapen, maar het is nog steeds niet over.
Ik mag zo foto's maken bij de kinderyoga dus ik vind dat ik door moet zetten.

Hapje fruit dan maar tegen de misselijkheid.
Vlak voor ik de deur uit wil gaan, krijg ik een telefoontje dat er toch wel wat afmeldingen zijn voor de yoga.
Dan kunnen we niet alle foto's maken zoals het gepland is.
Uitstellen dan maar?
Beter voor de foto's en beter voor mijn hoofd.

Pb-er van Dochter is er weer.
Ze gaan samen even de deur uit.
Dat is nodig. Dochter heeft een zware dag.

Dan kan ik mijn bed weer in, zonder dat iemand er last van heeft.

Ik krijg van Zaagmans dit, maar eet het niet op.

Kijk nog een klein beetje tv.

En neem er nog maar één.

Tuste!

3 opmerkingen:

  1. Brrrr, wat ellendig :(( En de vorige maand ging het nog wel zo goed (mijn hemel, ik onthoud gewoon wat jij plogt, aaahhhhh! ;)). Beterschap in ieders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Sindee ;) leuk juist dat je nog weet wat ik plog ;)

    Dankjewel Esther!

    BeantwoordenVerwijderen