dinsdag 1 april 2014

1 april 2014

Goedemorgen.

Moet nog een beetje wennen aan foto's maken met mijn mobiel.
Ik moet vooral wennen aan je adem inhouden en heel stil staan.

Het lijkt wel modder vandaag.

Maar hij is goed te doen hoor.

 Stinkende bergjes.

Vandaag moet ik mij hier weer over buigen.
Vandaag moet het af en op de bus.
Ik kom er niet doorheen.
Bang dat ik de verkeerde woorden gebruik.
Van een hoop mensen krijg ik de waarschuwing de juiste termen te gebruiken.
Termen?
Ik ben snotverpis haar moeder!
Uiteindelijk na een paar uur begint het meer op een waslijst van slechte eigenschappen te lijken dan op een hulpvraag.

Ik heb pinda´s nodig.

Inmiddels heb ik de juf van Dochter ook al drie keer aan de telefoon gehad.
Weglopen, niet luisteren.
Ze boft met haar juf.
Toch zien juf en ik vandaag weer heel duidelijk dat dit niet vol te houden is.
Vooral voor Dochter.

Ik geloof dat ik nu te veel prikkels op heb.
Laat mijn lunch staan...

En ga een uurtje slapen.
Geen idee hoe ik anders mijn hoofd weer op orde krijg en die papieren die moeten af!

Ik ben er weer hoor!
Uurtje heeft mij goed gedaan.

Zaagmans kijkt ook nog even mee.
Schouders eronder en doorgaan.

De rest van de middag besluit ik in mijn zen-modus te blijven.
Voetjes omhoog...

En iets gezonds.

Deze knappert, daar smelt ik iedere keer weer voor.

De chocolade smelt in de zon ook erg snel.
Rap in mijn mond dan maar.

Ik geef heel zen de plantjes water.

En bouw een maaltje.

Waar ik spijt van heb, ik houd niet van bloemkool.

Onze yoga-juf post deze foto.
Ik heb er zin in!

Onderweg.

1 april.
Kaartje trekken.

Zal ik doen!

Kijk zo zen!

Ik ga slapen en morgen dan eindelijk die rotpapieren posten.

Truste!

1 opmerking: