zondag 9 maart 2014

9 maart 2014

Het is nog steeds weekend, dus koffie op bed.


We keken de film af van vannacht want het is nog steeds weekend en we hebben vooral geen haast.
Bovendien ben ik vandaag nog heel los en minder opruimerig.
Ik doe nog steeds mijn Anna-Maria-best.

Meneer T ook trouwens.

Blij met mijn pak!
En weer met blote enkels naar buiten.
Ziet u dat bed achter mij...
Lekker los!

Zomer in mijn vakantieparkje.

Wij zijn inmiddels beste vrienden.

Yes!
We gaan.

De boot gaat weer ongebruikt retour.
Had iets te maken met honderdduizend verschillende redenen over het waarom niet.
Niet te lang bij stilstaan dus.

Meneer T snuift de zonnestralen op.

We drinken wat bij vriend M op het terras.

Hallo Amsterdam!
We komen pizza halen.

Meneer T en ik blijven in de auto.
Nou ja, ik blijf in de auto want ik ben altijd bang dat Meneer T gestolen wordt.
Oh ja, ik zou iets losser zijn he.

Hier nemen Dochter en Zaagmans de camera van mij over.
Dat is op zich ook al heel los van mij ;)

Ja wat ze hier dus mee bedoelen weet ik niet want er zat geen tekst bij.

Hé hoi, ik ben er weer hoor!

Kom, gaan we een mooi plekje zoeken en eten we daar de pizza.

Mooi genoeg!

Pizza Zaagmans!

Maar ik nam degene met paddenstoelen.

De zon is alweer onderweg naar zijn bed.

Kom, rijden we nog een stukje verder.

Nog even de lente ruiken in de stad.

Mag het weekend vandaag een paar uur langer duren?



Kom, we drinken nog een kop koffie en doen alsof het nog lang geen bedtijd is.
Dochter kan nog wel een rondje mee, dus daar genieten we van.

Nichtje van Meneer T.

Ja...

Lachen kind.

Ik drink koffie met een spook.

En met deze drie leuke gasten.

Dochter drinkt suiker met chocolademelk.

Zaagmans en Dochter hebben ook een speciaal moment.

We hangen nog wat.
We laten het weekend zo lang mogelijk duren.

Eigenlijk voel ik mij wel heel veilig met dit Batman meisje.

 Heerlijk, beetje hangen, kletsen en koffie drinken.

Dochter maakt nog even een selfie.

Mooi kind.
Kan zo genieten als ze in deze bui is.
Dat wil ik vasthouden en vastleggen.
Dat laatste doe ik dan ook ;)

Er komt vanavond zelfs nog een, he mama, maak nog even een plogfoto.

En dan nu met een sneltreinvaart naar huis en naar bed.

Truste!

2 opmerkingen: