maandag 31 maart 2014

31 maart 2014

Ik begon mijn dag achter mijn pc met koffie en een shake.


Daarna probeerde ik wat op te ruimen en setjes kleding uit te zoeken, ik word echt gek van elke ochtend uren turen in mijn kast.
Hopelijk ga ik hier iets vlotter mee worden.

Mijn nieuwe volumeshampoo van de kapper is goed!

Nog even wat gepofte meergranenrijst naar binnen ademen.

Kaart van de week.

En we zijn weer vertrokken naar de tandarts.

Dochter krijgt een extra laagje in haar kiezen zodat ze wat minder diep zijn.

Stoer kind.

Nog wat fluor met colasmaak happen.
Volgens Dochter smaakt het als bedorven cola.

Zoek dan maar een speeltje uit.

De rest van de middag zat ik hier op te kauwen.
Een aanvraag zo dik als een telefoonboek.

Mijn tulpen zakken er spontaan van in.
Ik ook...
Tijd om even wat anders te gaan doen.

Zoals kijken naar een hardwerkende vriend ;)
Ziet er goed uit schat!

Ik bracht mijn verkochte camera weg.
De Nikon beviel niet.
Te veel handelingen voor ik een foto kon maken en de kleurinstellingen waren ook niet naar mijn zin.

Deze kwam ik ook nog tegen en moest denken aan Joyce.

Op naar het tuincentrum.
Dochter ging een hapje eten bij haar neefje dus ik mocht hier extra lang blijven vandaag .


Ik nam wat violen mee.

En deze heerlijk ruikende plant.
Ik vind hem naar Jasmijn ruiken.

Deze vind ik wel leuk voor achter de ramen.
Altijd al achter de geraniums willen zitten!

Dus ook niet gehaast een boodschap halen.
Men, wat kan ik treuzelen zonder Dochter zeg.
Alle regelmaat en snelheid is meteen verdwenen.

Ondertussen kreeg ik deze opgestuurd.
Eet smakelijk!

Ik zou kunnen gaan eten nu, maar dat doe ik niet.
Ik ga lekker aarden.

Kijk mij schik hebben!

Nou, ik ben weer geaard hoor!

En terwijl ik met aarde aan het spelen was, maakte Zaagmans wat te eten.

Fijn man.

Lekker hé buiten eten.

Zaagmans wil het ook eens proberen.
Meneer T liever niet, krijgt hij vieze pootjes en daar houdt hij niet van.

Ik kom een beetje op dreef...

Maar vind het veel te netjes en te braaf.
Klinkt gek uit mijn mond hè :)

Morgen maar weer verder rommelen.

En op zoek naar alweer een plogcamera, want met mijn telefoon is om te huilen.

Truste.

1 opmerking:

  1. Hopelijk heb je de AWBZ aanvraag goed aangedikt, minstens 10%. Is nodig.

    BeantwoordenVerwijderen