donderdag 27 maart 2014

27 maart 2014

 Het begint vandaag met groen en blote enkels!


En een opgemaakt bed natuurlijk.

Onderweg.

En voor ik naar mijn afspraak ga breng ik eerst Zaagmans een groen drankje.

Kijk hem er blij mee zijn!

Samen blij want de zon schijnt zo lekker.

 Maar nu moet ik echt gaan, anders kom ik te laat.
Dáááág.

Na mijn afspraak deed de zon het nog steeds.

Geen zin om iets te maken, smoothie met heel veel vezels dan maar.

Ik werk nog het één en ander weg.

En ontvang deze brief.
Dochter heeft vrijstelling voor onderwijs.
Ik zou er ergens blij mee moeten zijn...
Maar het doet alleen maar pijn.
Hopen dat dit de juiste keuze is.

Ik knuffel nog wat met deze knappe gast.

En ben weer onderweg.

HEMA <3

Ben op zoek naar een nieuwe blender.
De vorige heb ik toch maar teruggestuurd.
Maar weet niet zo goed welke ik nu moet nemen.
Iemand nog een idee?

En ik twijfel ook of ik met mijn huidige camera door wil ploggen.
Het is zo'n gedoe met deze.
Te weinig snelheid.
Misschien toch maar doorverkopen.

Ik kom nog wat leuke kleding tegen voor Dochter, maar ik houd mij in.
Wij hebben niet dezelfde smaak.
Maar toen ze deze foto zag, bleek dat we vandaag wel dezelfde smaak hadden.
Ik leer het wel :)

Lekkah!

Rondje kringloop waar ik altijd weer een aanvulling voor mijn servies hoop te vinden.

Hier ben ik er niet...

En hier ben ik alweer braaf aan het koken.

Dochter en Zaagmans doen vreemde dingen met een ei.

Ziet u?

Ik ben echt de enige die normaal eet.

Dodelijk saai, volgens Dochter.

Na het eten gooit Zaagmans nog wat verf op de trap.

En kruip ik nog even achter mijn pc.

Dochter komt nog even checken.

Ja, alles gaat goed.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten