woensdag 26 maart 2014

25 maart 2014

Goedemorgen!

Het zit er alweer op.
Vandaag gaan we weer naar huis.

Eerst nog wat koffie.

Wasdag?

En we zijn weer vertrokken.

Eerst nog wat brandstof want we hebben nog een uur of vijf voor de boeg.

Onderweg komen we nog heel veel moois tegen.



Opeens bedenk ik mij dat ik niks voor Meneer T heb meegenomen.
Nou en, zegt Sweaterman, het is maar een hond hoor.
Tsskkk!

En ik neem nog wat extra worst mee voor Meneer T  Zaagmans.

Het duurt nog wel even, maar dat geeft niks met zo'n uitzicht.
Zelfs niet in zo'n gevaarlijke auto :)

Zaagmans werkt zich ondertussen in het zweet en hoopt niet dat ik toevallig tien minuten eerder aankom.
Hij heeft een strakke planning.

 We zijn er bijna.

Ahhh en wie staan daar op mij te wachten?
Ze zien een beetje pips...
Zouden ze daar de hele week hebben staan wachten?

Zo lief!

Meneer T weet donders goed dat ik wat lekkers voor hem mee heb.
Wat nou het is maar een hond, Sweaterman?

Cadeautjes worden uitgepakt.

En Mener T pakt zichzelf weer in.
Het zal hem niet nog een keer gebeuren dat ik zomaar zonder hem vertrek.
De rest van de avond blijft hij daar dus ook zitten.

Alles weer in de normale modus.
Vertrouwd uitzicht.

Ik krijg alles te zien wat ik de afgelopen dagen gemist heb.

Zo ook het Obama filmpje.

Ondertussen heeft Dochter een nog grotere staaf door haar oor geboord.
Het is maar goed dat ik weer thuis ben.

En omdat ik zo lang weg was, volgens Dochter, komt ze gezellig bij ons op de kamer slapen.

Alles weer normaal.

Dat zeg ik!

Truste

2 opmerkingen: