zondag 23 maart 2014

20 maart 2014

Goedemorgen, vandaag ga ik op vakantie en ik heb er zin in!


Omdat de meteorologische lente allang is begonnen heb ik speciaal mijn witte broek aangetrokken.
En omdat het twintig graden gaat worden natuurlijk.


Eerst nog maar wat gezonds.


Hé!
De paashaas is weg.
En hier ziet u meteen dat we nog druk bezig zijn met de trap.


Zeg!
Leef je nog?


Gelukkig!
Hij kan nog zitten.


Eerst nog even genieten van de zon, voor ik mijn tas in ga pakken.


Valt best mee toch?


Heerlijk die wind!
Het waait echt altijd in Houten, lijkt Almere wel.


Kijk ons eens leuk zijn in de zon.


Nog even een hapje in zon.


<3


Nog een paar kleine boodschappen halen.


Hmmm...

Het zijn er toch een paar meer geworden.
En we gaan met een heel kleine auto...


Wie zie ik daar?


Ik krijg nog een lekker kommetje pasta van Zaagmans voor ik vertrek.


Ik blijf hier gewoon liggen.
Ik zie jou niet, jij ziet mij niet.


Ahhhhh Zaagmans!
En Meneer T kijkt mij niet eens meer aan.
Dochter bleef zelfs binnen!
Dááág mijn liefste mensen.
Hallo schuldgevoel.


Tot snel Zaagmans.


En we zijn vertrokken.


Eerste tussenstop.


Nog ééntje.


Hoi!


Plast die knul achter mij zijn kopje nu vol?


Ja...


Ik trap er elke keer weer in.


Licht  Hotel aan het einde van de tunnel.


En dit is dan mijn bed voor de aankomende twee nachten.
Ik vind het een beetje spannend, heel veel kamers en verdiepingen en vriend M ligt aan de andere kant van het gebouw.


Tandenpoetsen dan maar.


En gelukkig heb ik mijn beer mee.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Geniet van je vakantie. Blij dat je weer online bent��
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je woont in Houten! daar woont mijn vriendin Cis, die net is gekozen voor de gemeenteraad...wat leuk! enne Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik miste je ook al! Fijne vakantie :)))

    BeantwoordenVerwijderen