zaterdag 1 maart 2014

1 maart 2014

Goedemorgen!


Dochter gaat vandaag weer naar de paarden en ik ga met vriend M op stap vandaag.

Goedemorgen Zon!


Dochter is nog wakker aan het worden.

Goedemorgen Meneer Paard.

En Meneer Lama.
Oh en Zaagmans.
(Zaagmans haal anders even je vinger uit Bambi)


Meneer Bambi geeft even de laatste roddels door.
Of Mevrouw Bambi...

Het is vandaag complimentendag!
Wat heb je een mooie duim.

Vriend M en zijn trui zijn weer eens te laat.
Wat goed vriend M dat je weer te laat bent.

Onderweg naar Amsterdam.

Ik regel een date voor vriend M en we wisselen even het kleurnummer lipstick uit.

Kringloop.

Ik vind de kringloop tegenwoordig niet zo leuk meer.

We kwamen nog iets treurigs tegen.

Hema <3

En ik prik nog wat in een struik.

Date twee voor vriend M.

Mooie theepot heb je meid.

Ok, we proberen het nog een keer.

Vriend M vraagt of ik zijn laatste 50 cent wil.

Complimentendag gaat in de kringloop ook gewoon door.

Zon wat fijn dat je nog steeds aanstaat.

Wat fijn dat je stralen dwars door mijn oogballen shinen.

Mooi Amsterdam.

Zelfs vanuit de auto.
Ik krijg het gevoel dat ik midden in Parijs ben.

Chips en mango.
Moet u ook eens doen.
Alleen niet net zoals ik een bedorven mango nemen.

Brug, wat fijn dat je openstaat.
Zo kan ik je strepen nog beter zien.

Vriend M wil naar de Zaanse Schans.
Hij is er pas tien keer geweest en weet zeker dat het de elfde keer nog mooier is.
Zo'n goede, lieve en trouwe vriendin als ik ben, loop ik al vloekend achter hem aan.

Meisje met de blote borsten, wat heeft u een mooie toeter!

Woehhhhhhhhhhhhoe!
Vriend M is blij.
De elfde keer is twaalf keer mooier dan de tiende keer.

 Mooi uitzicht.

Meneer eend, wat heeft u mooie oranje flippers aan.

Molen wat heb je mooie wieken!

In de molen.

En opeens stond ik daar.
Schiphol!

Gut, kijk mij eens dapper zijn met mijn vliegangst.

De stoelen zitten heerlijk!

Vriend M stoot zijn hoofd maar moet toch op de foto.

Heel spontaan ook.

Meneer vraagt aan vriend M of hij hem op de foto wil zetten.
Meneer, wat doet u dat goed!

Meid wat fijn dat je er weer bent!

Nou dááág Schiphol.
Was leuk om weer even aan het ikhebnoglanggeenvakantiegevoel te mogen snuiven.

Amsterdam wat staan je letters weer mooi te shinen.

Op zoek naar wat eten.

Lekker druk, maar zeker niet ongezellig.

Meneer en Mevrouw Roti, wat is het hier gezellig!

Vriend M wil er niet aan, maar ik wel en ik heb gelijk want het is tenslotte mijn plog.
Mijn truitje is gewassen met Ariel en die van vriend M met Dato.

Nou dat is lekkere roti!

Hmmmm

 Wat een lekkere koffie!

 Hmmmwoaw...

 En weer naar huis.

We nemen nog een slokje en tellen onze uitgedeelde complimenten.
Weet u hoeveel het er waren?
Ik vind dat ik goed mijn best heb gedaan. (was dat nu weer een compliment?)
Morgen doen we weer normaal.

Truste.

1 opmerking: