maandag 3 februari 2014

3 februari 2014

Onderweg met Zaagmans naar het ziekenhuis voor z'n hernia.



Ziekenhuizen werken op mijn kotsspieren.
Echt waar!
Je hebt echt helemaal niks aan mij in een ziekenhuis.
Vraag maar aan Dochter ;)

Oh en dan dat wachten he!
In gedachten zijn we allemaal al heel erg ziek geweest en zijn we beland in de fase waar ons laatste uur is geslagen.
Tot dat we dan weer de deur uit lopen.
Dan kom ik pas weer met mijn voeten terug uit de hemel zo, hup terug op aarde!
Want oh oh, ik stond er al met één been in.
En dan was het nog niet eens een bezoekje aan het ziekenhuis voor mij.
Kan je nagaan ;)

Zaagmans haalde wat boodschappen.
Ik was tenslotte nog een klein beetje terminaal.

Propte een wasje in de machine.

Keek de lente uit de pot.

Beantwoorde leuke maar ook heel veel stomme mailtjes.

Zat Meneer T weer netjes op zijn plekje dicht bij mij in de buurt.

Toverde ook nog maar een sapje uit de Versapers.
Sinaasappel en kaki-fruit.

Gangsters in de keuken.

Een gezonde salade voor de lunch.
We willen tenslotte zo lang mogelijk uit het ziekenhuis wegblijven ;)

Had ik een half uurtje voor mijzelf en bewerkte ik wat foto's.

Onderweg naar de fysio.

Zaagmans knaagt op een haas.

Hij is er nog trots op ook!

Mijn favo drankje.
Jammer dat ik hem moest delen met Zaagmans.
Een vriend met hernia thuis heeft lang niet altijd voordelen ;)

Fijne vulling voor onze maagjes.

 Zei ik al dat ik vandaag heel erg mijn best doe om gezond te blijven?

Ahhh, zal ik je vandaag helpen met het uitpakken van de boodschappen?

 Ja echt heel handig zo.
Zie een stukje vlees aan je lip hangen.
Helpen met koken dan?

 Wacht, ik pak een pollepel voor je.

Heel goed gedaan Meneer T!
Pindasoep, zalm en snijbonen.
Wat een wonderhond!

Hij is er moe van en ligt alvast wat tv te kijken.

Mijn nieuwe geurkaars aan.

 Samen GTST kijken.

 En Zaagmans knaagt nog wat verder op een haas.

 Ik keek een docu over verstandelijk beperkte jongeren en kreeg er buikpijn van.

Meneer T niet, die wil eigenlijk gewoon slapen.
En weet je, ik eigenlijk ook.

Truste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten