vrijdag 21 februari 2014

21 februari 2014

Goedemorgen vanuit mijn inmiddels niet meer zo nieuwe kopje.


Meneer T moest even op gang komen.

Dochter ook.

Goedemorgen nog een keer!

We beginnen de dag met iets roze.
U mag raden voor wie het zwarte rietje is.

M'n graspop komt tot leven!

Ik plan nog even ons uitstapje van vandaag voor Dochter.
Nou dan kan het plog hier wel weer stoppen voor vandaag hé?
Hier heeft u alles ook meteen in beeld en in de juiste volgorde.

Dochter vertaalt dit als we gaan kleding uit de magnetron halen.
Kan haar geen ongelijk geven.

We zijn vertrokken.
Dochter vond zich zelf niet zo leuk op de foto staan.
Ze wilde een nieuwe.

Deze is het dan geworden.
Heel mooi kind.
We zijn trouwens onderweg naar Duitsland.

Eerst naar de favo winkel van Dochter.
De Kik.

En deze had ze vandaag beter niet op kunnen zetten...
Het ging de hele dag niet meer over.

Haar staat ook alles hé ;)

Ik heb echt niks uit de verpakking gehaald toen jullie even weg waren hoor.
Echt niet.

We maakten nog een foto in een hokje.
Hadden we misschien beter niet kunnen doen.

Wat een braaf meisje.
Lekker ophouden tot je een jaar of veertig bent.

Ik krijg spontaan zin in carnaval.

Deze kocht ik niet.
Ik was bang dat ik anders de hele dag aan mijn handen zou knagen.

Schmink, heel veel schmink.

Deze vond ik leuk ;)

Ik ben de enige van ons drie die braaf bij een rood verkeerslicht wacht.

Vond hem zo leuk maar nam hem ook niet mee.
Kreeg van Dochter te horen dat ik hier toch echt te oud voor was en dat zij zich doodschaamde voor een moeder zoals ik.
Zo braaf als ik was liet ik hem dus hangen.

Elk hoofdtelefoon moet opgezet worden...

Dit is mijn iklachnogwelmaarikkanjewelaanjeharendewinkeluittrekkengezicht.
Waarom wilde ik ook alweer naar Duitsland?
Wat was er mis met saai binnen zitten en braaf om vijf uur koken?

 Ok, de laatste dan.

Dit is iets nieuws...
En ben bang dat dit nog wel even aan gaat houden.
Ziet u dat angstige handje?
Dat is die van mij.

En de trap op nog een keer.
Ziet u weer dat handje?

De mevrouw van het winkelcentrum werd boos op Dochter.
Daar was zij het niet zo mee eens.

Hier was ze weer de kalmte zelve.

Hier gaat het ook een beetje mis.
IJsthee uit een colaglas.
Dan ook nog een verkeerd merk.
En er zat geen prik op.
Dat gaan we dus niet drinken.

Zaagmans heeft echt geen idee waar het over gaat.
Hij eet of drinkt alles.
Al komt het uit een blender.

Ik laat Dochter zien dat ik koffie uit een glas drink in plaats van uit een gouden kopje zoals ik gewend ben.

En uiteindelijk ging het helemaal op.

Ik kocht nog een truitje en trok daarbij een heel vreemd gezicht.
Maar zelfs met het vreemde gezicht vond ik hem toch heel leuk staan.
Ik nam er drie mee.

Oh ja, en dit zijn ze dan geworden.

We halen nog een paar boodschappen.

Ooit hoop ik deze auto voor mijn deur te hebben staan.
Vind hem zo gaaf!

Ik ren nog een rondje met mijn zwabber.

Dochter is uit.

 Ik had nog een duckje gekocht voor Meneer T.

Dit waren dan de laatste minuten van het schattige duckje.

Zoals ik al zei, ik kocht er drie.

Nu ga ik keihard omvallen in mijn bed.
En weet ik weer waarom structuur, regelmaat en zoveel mogelijk vanaf één plek doen zo belangrijk is.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten