dinsdag 18 februari 2014

18 februari 2014

Zo'n ochtend dat je créme op je handen spuit in plaats van zeep.
Ik heb gewoon eerst koffie nodig voor ik weer een beetje mens ben.

Ik kies vandaag voor een fleurig shirt.
Blijft jammer dat hij er op de foto oranje uit ziet, terwijl hij in het echt fel roze is.

Ontbijt.

Geen zin om op te ruimen.

Maar doe het toch, kan niet zo goed tegen rommel.

Deze had naar framboos moeten ruiken, maar dat deed hij niet.
Zou eigenlijk ook wel een beetje gek zijn met die kleur.

Was in de machine.

Was op strijkplank.

Lunch.

Aandacht voor Meneer T.

Nog maar een smoothie maar dan zonder groen.

Tunnels van Dochter kwamen dan eindelijk binnen.
Nou ja eindelijk...
Hadden ze niet nog een jaar of dertig onderweg kunnen zijn?

Ik ging vanmiddag even naar mijn oude woonplaats.
Na anderhalf jaar nog steeds heimwee.
Even het stadje in.
Zo zeggen wij dat altijd.
Het stadje.
Oh nee, ik ben niet meer "wij" ik ben nu die mevrouw uit die nieuwbouwwijk.
Zal ik er ooit aan wennen?

Deze vond ik leuk.

Hier was ik vandaag ook.
Maar ik at niks.
Ik plaste wel.

Even het tuincentrum in.

Kom zegt Zaagmans, maak een foto terwijl ik aan deze nepbloem ruik.
Leuk voor je plog.

Ik vind dat hij te ver gaat.

Ik lijk heel boos te koken.
Dat doe ik niet.
Zaagmans weet gewoon altijd op het knopje te drukken als ik net niet zo voordelig kijk.

Alwéér broccolisoep?
Ja met rijstbrood.

Smakelijk...

Echt ver kwamen we niet wat het ging over heel vieze dingen.
Zo vies dat zelfs Dochter het vies vond.

Op naar de Ikea.
Alweer?
Ja, ik kon de bank van vorige week echt niet uit mijn hoofd zetten.
Nog steeds niet trouwens.
Ik pas gewoon bij die bank, vind u ook niet?
Kijk zo natuurlijk ik hier achter de laptop zit.

Maar helaas...
Geen bank.
Wel kocht ik deze GEWELDIGE kopjes en kussen.

De kopjes vond hij maar zo zo.
Het kussen daarentegen...
Hebben?

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten