zaterdag 15 februari 2014

15 februari 2014

Woehoe!
Het is nog steeds weekend.
Koffie.


Koffie met zon!
Wat zullen we eens gaan doen vandaag?

Wat dacht je van niks?

Niks daarvan!
We gaan maar eens wat wind opzoeken.
Met dit vestje aan heb ik het gevoel dat de lente om de hoek wacht.

Ik heb een pindakaastik.
Het liefst lepel ik de pot helemaal uit.
Ik eet het eigenlijk nooit op een broodje.

Trouwens, voor de gene die het willen weten, deze is suikervrij en koop je bij de Lidl.
Maar blijft Zaagmans dan altijd weer zeggen, pinda's zijn ook niet gezond...
Maar wel lekker!

Meneer T wil niet lopen.
Hij kan toch gewoon meteen in de tas zitten die wij dan gaan dragen?

Nog even mijn broek ophalen en wat kleine boodschappen doen.

 Ahhh deze vond ik zo lief.

Zaagmans denkt dat hij de hele dag leuk is zolang hij met alles in zijn handen tadáááá roept.

Gek op de Hema.

Zaagmans haalt worst.

En ik wilde eigenlijk dit emmertje.
Maar deed het niet.

Achter mij stond een mevrouw te verzuren.
Nu al paasspullen.
Veel te vroeg voor paasspullen.
Daar begin ik niet aan.

Mensch!
Het is toch nooit te vroeg voor een beetje feest?

We besloten uit te gaan waaien in Harlingen.
Gewoon omdat het zo'n pokke-eind rijden is.

Ik vind het wel iets hebben al die molens.

In Harlingen heb je wind, bootjes, wind, water en wind.

Ik trek een heel bijzonder gezicht.
Dat komt trouwens niet door de wind, ik kan dit ook zonder.

Padvinder en co gaan op onderzoek uit.



Ik loop hier heel stoer maar eigenlijk was ik liever aan de overkant gaan lopen.
Ben een beetje bang dat ik het water in waai.



Vlak voor deze foto was Meneer T drie keer door de straat gewaaid, ik kon hem nog net vasthouden aan zijn tuigje.
Hier besloot hij dat het wel genoeg was geweest en verstopte zich de rest van de middag onder mijn jas.

We keken ook nog wat naar mannen in strakke pakjes.
Hij won geloof ik iets van zilver maar ik was te afgeleid door zijn buurman in zijn strakke pakje.
Jammer dat ik daar geen foto van heb, ik weet zeker dat u het had begrepen.

Zaagmans rende nog even het laatste stukje vaste land op.
Achter deze dijk ligt de Waddenzee.

U begrijpt dat ik daarna heel hard achter hem aan moest rennen om te voorkomen dat hij de zee in waaide.
Ik ben een echte vrouw want ik maak foto's en behoed hem voor het vallen in de zee.



Toen deze foto gemaakt werd vroeg ik mij af of ik nog wel wimpers had.

Nog even wat water halen voor Meneer T.

Op zoek naar een hapje eten.

We zijn er serieus voor teruggereden.

En ik keek er ongeveer zo bij.

Pizza to go want Meneer T zat nogal alleen in de auto.

De doos smaakte beter dan de pizza.
Echt waar!

Truste.

3 opmerkingen:

  1. Met dat vest word je vast ook goed gezien in het donker..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja goed he :)
    Kan midden op de weg mee staan.
    Nieuwe klaar-over

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kartonnen pizza is dan weer jammer als afsluiting van een mooie dag hè ?

    BeantwoordenVerwijderen