vrijdag 31 januari 2014

31 januari 2014

Goedemorgen!



Opzoek naar een ontbijt.

 Ah!
Gevonden en Zaagmans ook ;)

Gezellig uitzicht op de kamer.

Zelfs als ik uit logeren ga maak ik nog mijn bed op.

Ohhhh, kijk de zon eens zijn best doen.

Wij hebben er zin in want we gaan keihard winkelen vandaag.

Ons hotel.

Dáág hotel, tot vanavond!

Lekker luchtje.

Onderweg naar het wijnhuis om champagne te kopen.

Hmmmm, waar zijn de druiven?

 Beetje eng deze auto....
Foto maken, gaat de hele dag nog wel door.

Het wijnhuis.
Hier verkopen ze alleen biologische champagne.
U weet wel van die vrije uitloop druiven.
Die mochten elke dag een rondje huppelen en dat proef je dan toch he ;)



Foto maken, vaak als ik een foto maak trek ik heel kromme beentjes.

Geen druif te zien, denk dat ze nog een rondje aan het huppelen zijn.

Zet die benen eens recht ;)

Kijken of we nog wat gezonds kunnen vinden in de supermarkt.

Supermarkten in het buitenland zijn altijd tof.

Outlet shoppen!

Nah!
Een Zaagmans winkel!

En blij dat hij is ;)

En ik ook ;)

Iets minder gezond maar niet minder lekker.

Nog een Zaagmans winkel.

Nou dat ziet er lekker uit.



Kleding passen.

En toen was het alweer donker aan het worden.

Gelukkig zijn de kledingwinkels hier tot acht uur open.
We gaan dus nog even door.

Nog wat boodschappen.

Stukje vlees eten....
Oh nee,toch niet.
Te veel last van mijn maagzweer.
Morgen weer een dag.

Maar wel weer een berg leuke kleding.

En nu zit ik heel braaf onder het dekentje dit log te tikken.
Iemand nog tips voor een maagzweer die maar niet wil vertrekken?

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten