vrijdag 24 januari 2014

24 januari 2014

Ik had vandaag één dag voor het weekend uitslaapdienst tot negen uur.
Iemand moet het doen he.
En zo dronk ik in alle stilte mijn eerste kopje koffie.



Groene smoothie, beetje extra brandstof zo vlak voor het weekend.



Waarom kom ik hier pas achter als ik hem al op heb?

Lunch, witlof met ham en kaas

Boodschappen doen.

Laat het weekend maar beginnen.

Zaagmans eet alvast de chocolade voorraad op.

Wie gaat die boodschappen nou uitpakken?

Even niks.

Meneer T op z'n troon

Ik krijg een teenmassage!

Zaagmans kookt vandaag.
Hoe fijn!

En toen kreeg ik ook nog een kadootje!

Heeul blij mee ;)



Pasta! (glutenvrij natuurlijk ;))

Samen youtube-en.

Onderweg naar het buitenland (Twello:))

He he, eindelijk zet Goff eens een keer de koffie ;)

 Blije dochter met mijn telefoon.

Proost!
Gewoon op alles.
Vooral op al het leuks enzo ;)

Hier is dat bakje wat ik verloor met Sintdobbelen!
Doorn in mijn oog ;)

Ok, dit ziet er heel suf uit....en dat zijn wij ook!

Dus hier dan maar het laatste plaatje voor het slapen gaan.

Goede nacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten