vrijdag 17 januari 2014

17 januari 2014

Wakker worden. 



Mijn ontbijt voor vandaag, speltpannekoek. 


Onderweg naar de tandarts. 


Ik zie er best cool uit voor iemand die naar de tandarts moet :)


De zon doet z'n best!


Nee maar echt!


Tandarts.


Tandarts overleefd. Middagje winkelen in Maastricht. 


Schoenen passen. 


Zon mensen! Zon!


Ze noemen mij ook wel eens het duivenvrouwtje :)


Mail checken en taart eten. 
Taart eten!


U kunt wel raden waar ik ben he. 


Speakers mensen, heel veel speakers 


Mooi uitzicht over de markt. 


Onderweg naar huis. 


Verlaten plein. 


Warme laarzen voor de winter die nog moet komen. 


File, er waren zeven auto's op elkaar geklapt. 
Misschien kunnen we de vrijdagmiddagborrel met z'n alle in de file doen?


Een heel gekleurde gang. 


Pizza onderweg. 



Dit lag er thuis op mij te wachten. Altijd fijn. 


Thee!
En rap naar bed. 

1 opmerking: