vrijdag 11 december 2015

8 december 2015

Goedemorgen.
Na mijn koffieinfuus is het tijd voor iets groens.

Kom maar op met die dinsdag.

Deze mand met kleding moet weggestreken worden.

Ik kan dat.

Ik pak alvast een paar cadeautjes in voor de kerst.

Onze boom gaat nog niet helemaal lekker. Kunnen maar niet de juiste lampjes vinden. Of nou ja, ik wel. Gewoon die berg van vorig jaar. Zaagmans wil graag led. Och, zie daar de juiste kleur maar eens in te vinden. Ik denk dat we er tegen oudejaarsavond wel uit zijn.

Ik probeer losse stukjes film te plakken tot één geheel. Soort van vlog dus.

Ahhggg! Ik vind dat nog wel een dingetje hoor.

En schijnbaar heb ik een heel trage computer.

Ach net te laat, de zon is al onder.

En de regen al aan. We gaan lampjes zoeken voor de boom.

Ik blijf plakken bij de lippenstift. Mooie kleuren hebben ze bij Hema.

En dit palette wil ik best graag hebben, maar helaas, op.

Hopelijk met de juiste lampjes naar huis.

Ik bouw wat.

Zaagmans eet wat.

En ik kijk nog een paar vlogs. Misschien steek ik er wat van op.

Nou met de lampjes is het niet helemaal gelukt. Op de foto lijk het misschien van wel, maar in het echt lijkt de boom nu bruin en zijn de lampjes oranje.

Ik ga mij hier wel mee bezighouden.

Best grappig.

Toch?
Ik ga naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten