dinsdag 22 december 2015

19 december 2015

Goedemorgen.
Ik doe niet meer stoer, ik wacht gewoon keurig liggend op mijn nieuwe medicatie.

Tegen de middag lijkt het iets te werken. In ieder geval zo goed, dat het mij lukt het bed op te maken zonder te kokhalzen. Ik ga het weer winnen!

Ik kijk heel veel naar het glazenhuis,

En besef mij dat wij beneden ook ons eigen glazenhuis hebben. Even wat licht vangen.

Terug op de bank.

Zaagmans heeft iets aan mijn rijst toegevoegd. Ach ja, wat moet dat moet.

Meneer T zou willen dat we elke avond hier aan de kleine tafel zouden eten.

Zijn we nog een beetje tevreden? Heus wel.

Beetje glazenhuis kijken.

Ik vraag mij af waarom Meneer T al naar boven is en daar ook stil in bed gaat liggen. Hij heeft dus mijn stophoest gestolen van het nachtkastje. Echt, al leg je een boterham met kaas neer op de grond hij zal er nooit aankomen zonder toestemming, maar die stophoest steelt hij vanaf dat hij een baby is al uit mijn tas.

Of ik er nog meer heb. Héél rap slapen jij!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig knap je weer wat op!
    Lijkt me zo vervelend, zacht uitgedrukt nog denk ik..
    En die hond, wat is het toch een leukerd!
    Ik ben niet van de kleine hondjes, maar die van jullie vind ik echt zo leuk!
    Groetjes,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je met kerst weer fier rechtop staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je je snel wat beter zult voelen, ik stuur een dikke knuffel,jouw kant op xxx
    Het koppie van Mr T op de laatste foto is zo leuk 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap! Een hond die stophoest eet? geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen