donderdag 17 december 2015

14 december 2015

Goedemorgen.
Het is weer maandag en ook vandaag staat mijn maag nog steeds achterstevoren. Het zou fijn zijn als mijn hersenen eens gaan begrijpen dat ze de medicatie niet meer krijgen.

Onderweg... Wagenziek in de auto.

Migraine? Nee gelukkig niet! Ik lig in bed omdat het kan. Niet omdat het moet. Misschien komt alles zo sneller op zijn plek. Ben het stil zitten wel een beetje zat.

En ik kom mijn bed pas uit als Dochter weer thuis is.

Ik eet dit.

En Dochter mag weer iets uit de adventskalender pakken.

Dit.

Ik eet keurig mijn rijst.

En Zaagmans komt thuis van zijn vrijwilligers-etentje voor eenzame mensen van zijn werk. Niet voor de eenzame mensen op zijn werk. Maar met mensen van zijn werk voor de eenzame mensen. Volgt u het nog?

Ziet u dat achter mij?

Ons bed!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten