zondag 6 december 2015

1 december 2015

Goedemorgen.
Als de zon niet wil schijnen dan trek ik wel iets geels aan. Ofwel mijn IKEA-pakje.

Heerlijk sapje dit. Wortel, mandarijn, gember en cranberry's. Maar volgens mij heb ik dat al eerder gezegd in een plog.

De kalender mag vanaf vandaag dan ook eindelijk meedoen.

Hier moet ik het weer gezellig maken.

Gelukt! De gordijnen zijn ook mooi op maat gemaakt en als we willen kunnen we ons de helemaal afsluiten en in onze blote kont lopen. Als we willen dan hè.

Ga hier denk ik ook maar een kerstboom neerzetten dit jaar.

En zo is alles weer open. De zon mag ook wel aan van mij, dan kan ik hier lekker opwarmen.

De tuin moeten we nog verder afmaken, maar dat schiet niet heel erg op als het blijft regenen. We moeten nog een boom planten, split strooien en de schutting aan beide kanten maken, schilderen en een afdakje met dakpannen maken voor de fietsen. En dan en dan en dan, kunnen we misschien eindelijk kippies nemen.

Lunch! Moet kunnen.
Ik hang een was op.

En ga weer eens met de stofzuiger op de foto.

Vandaag mag mijn baby voor het eerst mee naar buiten.

Klaar om te gaan?

Maar wacht eens even...

Wacht eens even....

Zie ik dit nu goed?
Beetje stiekem de lampen alvast aandoen? Uit die dingen, dat brengt ongeluk! 12 december mag de zendmastkerstboom pas weer aan.

Snel weg hier.
Wat ging ik ook alweer doen? Oh ja, mijn medicatie ophalen en een boom kopen. Maar ik krijg alweer migraine. Heel snel naar huis dus.

Dochter wil eerst die kalender open hebben.

Wat is het? Bodymilk.

Ok, de migraine gaat echt niet meer weg. Snel mijn bed in.

Is weer eens wat anders dan migrainepasta. Ook Zaagmans heeft wat aan mijn recepten op het plog.

Smakelijk!

Ik zit mijn tijd uit via Uitzendinggemist.

Mijn bestelling is gebracht, maar ik kijk er morgen wel naar.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten