maandag 30 november 2015

27 november 2015

Goedemorgen.
Ook als je niet jarig bent kan je best ontbijten met taart. Geen brandende, dat zou raar zijn.

 Meneer T kun je echt op alle manieren dragen.

 Als je hem maar draagt.

Maar het liefst toch zo.

Black Friday! Ik vind het prima. Je kan overal online shoppen met korting. En dat doe ik natuurlijk ook. Wat moet dat moet.

Kijk Zaagmans eens hard aan het werk zijn.

Laat ik dan ook maar eens wat gaan doen.

Schoon bed.

Als deze plant klaar is met douchen, kan ik de badkamer schoonmaken.

Beetje opruimen.

Heel goed.

En Zaagmans laat mij zien waar hij graag dit jaar de kerstboom zou zien in de woonkamer.
Om er zeker van te zijn dat het past, vraag ik hem het even voor te doen.
Het past.

Of ik alsjeblieft de 700 foto's van gisteren wil bewerken, Natuurlijk!

Terwijl ik een maaltijd sta te bouwen, komt de pakketjesmeneer met dit geweldige tasje aan de deur.

 En als ik zeg geweldig, bedoel ik ook geweldig! Kijk nou! Gekregen van lieve Erica. Ik mail haar eerst even met de vraag of dit voor mijn verjaardag is. En dat is het. Dus ik wacht keurig tot zondag. En dan mag u natuurlijk ook meekijken.

Ik bouw een matige maaltijd.

Zaagmans vindt van niet. Hij propt zijn hele mond vol.

Ik slurp wat thee en werk een berg foto's weg.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten