donderdag 5 november 2015

2 november 2015

Goedemorgen.
Gelukkig is de migraine weer vertrokken.

Ik heb haast, dus ik prop mijn ontbijt in een beker.

De zon doet het nog hoor.

Kom, ik neem u vandaag mee binnendoor over de dijk.

Dat is zoveel leuker.

Ooit wil ik hier wel wonen.

En na mijn afspraak ga ik snel weer naar huis.

Meneer T geniet ook van de zon vandaag.

Even lekker uitschudden.

Tuintje vegen. We zoeken nog steeds iemand die onze tuin wil doen. Dus bent u een tuinman of tuinvrouw en zoekt u nog wat werk? Mail mij gerust.

Heel veel mailtjes beantwoorden.

Er klopt hier iets niet.

Hier ook niet. Is niemand hier dan opgevoed?

Pakketje voor Zaagmans!

En ik ga alvast het eten bouwen.

Zaagmans kan niet wachten om zijn pakketje open te maken.

Cool Blue heeft echt zulke leuke dozen!

Zat dat in het pakketje? Handig! Je zal maar zonder zitten. Er zit ook nog een nieuwe lens in het pakketje. Deze moet ik even op mijn gemak gaan uitproberen.

Aan tafel!
Mocht u hier een super makkelijk en snel recept van willen, gil gerust.

Zaagmans zijn tassencollectie.

Heel rap boodschappen doen.

En dan ook heel rap. Jumbo heeft zijn koelsysteem op standje vriezen staan. Echt niet te doen.

En weer naar huis.

Zoekplaatje.

En we kijken samen deze documentaire. Een best heftige vind ik.
Tijd om te slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van de dijk. Wat ligt Mr.T lekker in het zonnetje, slimmerik :-). Balen dat het zo koud was in de winkel, dan is het thuis veel beter. Hebben jullie al muizen gevangen?

    BeantwoordenVerwijderen