zondag 22 november 2015

19 november 2015

Goedemorgen.

Zoals bijna elke dag maak ik het bed op.

Kijk Zaagmans eens hard aan het werk zijn.

Ik ga ondertussen even naar fysio.

Met de wind in de rug.

En weer naar huis.

Eerst opruimen.

Zo, nu kan ik mijn toetsenbord weer vinden.

Het eerste deel van de schutting staat al.

Maar dan is het alweer tijd om de deur uit te gaan.

Ik laat nog even wat bloed prikken.

En dan snel weer door.

Gordijnen wegbrengen, bril laten maken. Eigenlijk helemaal niet handig met deze regen.

Ik bouw deze maaltijd. Bonenburger, spitskool met appel en aardappels met rozemarijn.
Smakelijk!

Haverkoek en een vaag drankje.

Daar ga je schijnbaar gekke dingen van doen.

Ik kijk een aflevering van ons Royke en ga dan lekker naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten