vrijdag 20 november 2015

17 november 2015

Goedemorgen.
Kijk dít is nog eens opruimen!

In een rap tempo blijft er helemaal niets meer over van onze tuin.

Daar moet op gedronken worden. Zaagmans mag de koffie gaan brengen. Hij is daar veel beter in dan ik.

Kan ik mij eens aankleden.

Van de voortuin is ook niet heel veel meer over. Mooi zo.

Tijd voor nog een rondje koffie.

Hoe snel kan het gaan?

Zo snel dus.

En omdat ik mij een beetje schuldig voel over het feit dat er vier mannen in de regen onze tuin op staan te knappen, bak ik een cake. Een cake voor de tuinmannen hè.

Nog een berg zand.

Cake is klaar.

Oh, ik hoor van Zaagmans dat er iemand jarig is. Kaarsje erbij.

Wat is dit nu?

Ah, de voortuin wordt opgeruimd.

Dáág oude tegels.

Tijd voor weer een rondje koffie.

Mag ook wel, wat gaat dit hard zeg. Komt misschien door mijn sterke koffie?

Ik vind het echt al heel mooi worden.

Over de evenwichtsbalk naar buiten. Even boodschappen doen.

Hier gaat iets mis hoor mensen.

Ook voor een beer is het niet heel goed om in een zak te liggen. Ziet u?

Tijd om verder te gaan.

We halen nieuwe palen voor de schutting.

En weer naar huis.

Waar ik gezellig de kaarsjes aansteek.

En weer noedels uit een kommetje eet. Ik krijg nog wel eens mailtjes over dit recept. Dit recept kunt u terugvinden aan de rechterkant van deze pagina en dan onder recepten.

We kijken eindelijk de laatste aflevering van Penoza.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten