donderdag 19 november 2015

16 november 2015

 Goedemorgen.
Weer een nieuwe week. Een week waarin onze tuin gemaakt wordt.

Voordat de tuinmannen morgen komen, moet Zaagmans al een deel van de heg weghalen. Ik voel mij eigenlijk best wel bezwaard naar onze buren, want zij vinden de heg wel heel mooi. Vervelende alleen is dat de heg voornamelijk aan onze kant groeit.

 Ik ga nog even naar mijn afspraak.

En dan weer terug.

Onze tegels zijn ondertussen ook gebracht.

Zaagmans kocht dit vandaag bij Lidl. een warmtekussen.

Ben benieuwd. Ziet er wel heel zacht uit.

Ik kruip even achter mijn pc.

En dan worden we gebeld door mijn zus. Mijn grote neef heeft last van zijn niersteen en moet naar de dokter.

Bijzonder...een reclamebord voor een afkickkliniek. Het zal wel nodig zijn dan.

We doen eerst een rondje huisarts met neef.

Maar het is toch verstandig om er even naar te laten kijken door een kinderarts.

We zijn er.

Verder is het vooral heel veel wachten. Zo sneu als je last hebt van nierstenen.

Ze hebben hier ook muizen.

Ziet er best schattig uit als het niet om je eigen huis gaat.

We doen nog een rondje journaal.

En ik blijf even bij mijn grote neef zitten.

Grote neef blijft nog een nachtje logeren in het ziekenhuis en wij gaan ons eigen bed maar eens opzoeken.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Beterschap voor grote neef! En muizen, bah! Krijg er altijd de kriebels van.

    BeantwoordenVerwijderen