woensdag 18 november 2015

15 november 2015

Goedemorgen.
We beginnen de dag natuurlijk met een ontbijtje.

Smakelijk!

Nah! Wat heeft Sinterklaas in jullie schoenen gedaan?

Ok, dit is best heel grappig. Terwijl ik al zuchtend en vloekend eindelijk wat kleding heb gevonden en mijzelf van alle kanten bekijk in de spiegel, hoor ik de drie meisjes dat boven ook doen.
Dit is volgens mij alleen iets dat vrouwen begrijpen. Zaagmans is snel naar beneden gevlucht.
Valt niet mee voor hem hoor. Vier vrouwen die roepen dat hun haar niet goed zit, huid te vaal is, kont te dik en niets hebben om aan te trekken.

Enige dat helpt is snel het bed opmaken en weg bij de spiegel.

En een dikke knuffel van Meneer T helpt natuurlijk ook altijd.

Aaron en Zaagmans gaan cakjes bakken.

Hoe kom jij nu weer op tafel? Of misschien is deze vraag beter; wie heb je nou weer zielig aan zitten kijken, zodat je op de tafel wordt gezet?

Lukt het allemaal een beetje? Beetje gek voor mij om aan deze kant van de keuken te staan.

Tadááá!

Zo snel gaat het dus!

En lekker dat ze zijn.

Tijd voor een spelletje.

En dat is een serieus iets, want Aaron en ik gaan voor het winnen.

Kijk Zaagmans eens zijn best doen!

Tuurlijk jongens, wacht maar tot wij aan de beurt zijn.

Pim doet ook haar stinkende best.

Maar toch net te weinig, want natuurlijk winnen Aaron en ik.

Tijd om pannenkoeken te bouwen.

En dat kan ik best heel goed.

Bij gebrek aan stopcontacten bij de bank.

Smakelijk!

En dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.

En iedere keer vragen we ons weer af waarom we zo ver van elkaar moeten wonen.

Tot snel lieve Pim en Aaron.

Hier thuis is het veel te leeg. Snel naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto van dochter en Mr. T. Wat een leuke foto's en ik krijg alweer zin in pannekoeken als ik je zo bezig zie. Zo te zien was het een heel gezellig weekend, fijn is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wbt het aankleden, dat herken ik helemaal haha

    BeantwoordenVerwijderen