woensdag 4 november 2015

1 november 2015

Goedemorgen.
Snel een ontbijt.

En dan rap aan de slag.

Wij gaan vandaag namelijk aan de slag op de kamer van Dochter.

Alles gaat in bakken.

En het gif zetten we achter het schot.

Och mensen, ik ga naar de hel hoor.

Ziet het er bij u achter het schot ook zo netjes uit?
Ik ben er eigenlijk best trots op.

Een vega saucijzenbroodje.

En een kopje verse gemberthee met honing. Hoe schattig?

Nu al donker?

Nee, we waren in de tunnel.
We gaan Amsterdam nog eventjes in.

Eerst de enge autolift in.

Ik houd al niet van liften en al helemaal niet van liften waar je met je auto in gaat.

Ik heb het overleefd.

Nu nog beneden zien te komen.

Hallo mooi Amsterdam!

We hebben er zin in hoor.

Kijk zo mooi.

En gezellig.

Eerst bij Pull&Bear naar binnen, waar ik dit leuke setje zie. Helaas al uitverkocht.

Hoe leuk is deze? Te koop bij H&M.

Wat gaan we nu eens doen?

Naar de Bijenkorf.

Ik mis de grote kerstboom.

Ik was het niet van plan, maar ik koop ze toch.

Zaagmans wil heel graag een drone. Begin maar alvast met het schrijven van een brief aan Sint.

Ik zie heel leuk speelgoed voor B1&B2. Komt dat goed uit, ze zijn bijna jarig!

Deze manchetknopen zijn gaaf.

En nu?

Langzaam terug naar de auto lopen.

Met de enge lift naar beneden.

En we leven nog.

Halen snel een pizza.

Met paddenstoelen.

En dan naar huis...

Want ik heb weer migraine.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er netjes uit met al die bakken, ik hoop dat jullie het gaan winnen van de muizen. Wat een mooie foto's van Amsterdam zeg, echt super. Die auto lift lijkt me echt verschrikkelijk, wat eng! Oh verdorie weer migraine, wat heb je een pech, heel veel sterkte ik hoop dat het zo snel mogelijk weer zal gaan....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laten we hopen dat de muizen niet door de bakken heen gaan knagen!

      Verwijderen